English

نشست هم‌اندیشی مخابرات منطقه مرکزی با اداره کل گردشگری و میراث‌فرهنگی استان مرکزی

نشست هم‌اندیشی با حضور مرزبان مدیر کل گردشگری استان، لطفی مدیر مخابرات منطقه مرکزی ،فراهانی مدیر املاک و محمدی کارشناس املاک مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد.

 نشست هم‌اندیشی مخابرات منطقه مرکزی با اداره کل گردشگری و میراث‌فرهنگی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مدیر مخابرات گفت: ارتباطات، زیرساخت و بستر توسعه کسب‌وکار است و با ایجاد شبکه ملی اطلاعات در بستر فیبر نوری در ادارات و موزه‌های اداره کل گردشگری می‌توان با فناوری بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم موفق بود و مخابرات منطقه از تمام توان خود در راستای ایجاد یک شبکه امن برای سازمان‌ها و ادارات استان استفاده می‌کند.

در این نشست، مدیر مخابرات منطقه مرکزی اظهار کرد: امیدواریم معضلاتی که درباره هتل پیام وجود دارد با کمک اداره کل گردشگری برطرف شود و بتوانیم زمین‌ها و املاک مخابرات که مکان مناسبی برای استفاده هم استانی‌های عزیز است با توافق در قالب گردشگری قرار بگیرد و درباره صدور مجوزات لازم همکاری با مخابرات انجام شود.

مهندس لطفی خاطرنشان کرد: این سرمایه‌گذاری علاوه بر خدمت به هم‌استانی‌، راهی برای توسعه زیرساخت‌های مخابرات  خواهد بود. 

مرزبان بیان کرد: در استان پراکندگی تاریخی زیادی داریم و ۹۷۰ عدد آن را تا به حال ثبت کرده‌ایم و با تاکید بر بر لزوم تداوم همکاری‌های بین‌سازمانی با مجموعه مخابرات اظهار امیدواری کرد که املاک هدف مخابرات جزء ۷۰ پروژه نیمه‌فعال این سازمان باشد و به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه