English

باحضور نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی؛

پروژه افزایش ظرفیت پست برق فوق توزیع الیگودرز ۳ به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر گفت:پروژه افزایش ظرفیت پست برق فوق توزیع الیگودرز ۳ به بهره‌برداری رسید.

 پروژه افزایش ظرفیت پست برق فوق توزیع الیگودرز ۳ به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر در آیین افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست برق  ۶۳ به ۲۰ کیلوولت الیگودرز ۳ گفت: با نصب و راه‌اندازی یک دستگاه  ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت‌آمپری، عملیات افزایش ظرفیت پست برق فوق توزیع انرژی برق الیگودرز ۳ در استان لرستان به پایان رسید.

مجتبی داودآبادی در این مراسم که با حضور نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: افزایش ظرفیت در پست   ۶۳ به ۲۰ کیلوولت مذکور از ۳۰ مگاولت‌آمپر به ۶۰ مگاولت‌آمپر به‌منظور تامین برق پایدار و مطمئن و پاسخگویی به نیاز بار و تقویت شبکه فوق توزیع منطقه و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه کشاورزی شهرستان الیگودرز در استان لرستان انجام شد. 

وی اظهار کرد: پست مذکور قبل از این با ظرفیت ۳۰ مگاولت‌آمپر فعال بود که به‌منظور جلوگیری از کمبود بار انرژی الکتریکی در این بخش از استان لرستان، ظرفیت پست فوق توزیع موسوم به الیگودرز ۳ به ۶۰ مگاولت‌آمپر در دستور کار قرار گرفت و با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت‌آمپری با موفقیت به پایان رسید.

داودآبادی در ادامه افزود: با افزایش ظرفیت پست مذکور ضمن بالابردن قابلیت اطمینان، پاسخگویی به نیاز بار و تقویت شبکه فوق توزیع منطقه و تامین نیاز مصرف مشترکان موجب بهبود کیفیت برق و ایجاد زیرساخت مناسب جهت توسعه کشاورزی نیز شده است.

 براساس این گزارش، ایستگاه برق ۶۳ به ۲۰  کیلوولت الیگودرز ۳ با ظرفیت ۶۰ مگاولت‌آمپر، دارای ۱۲ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت و ۴ فیدر ۶۳ کیلوولت به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدخدابخشی، نماینده مردم الیگودرز نیز در آیین بهره‌برداری از افزایش ظرفیت پست برق فوق توزیع الیگودرز ۳ با تشکر از اقدامات انجام شده، بیان کرد: پروژه افزایش ظرفیت این پست باعث پایداری برق منطقه شده است.

وی با اشاره به پایداری شبکه برق در حوزه انتخابیه خود در تابستان ۱۴۰۲ و با قدردانی از اقدامات و زحمات شرکت برق منطقه‌ای باختر تصریح کرد: چنین اقداماتی باعث رشد و توسعه همه بخش‌های تولید می‌شود و ما امیدواریم شاهد افتتاح چنین طرح‌ها و پروژه‌ها‌یی بیش از پیش باشیم.

شرکت برق منطقه‌ای باختر مسئولیت انتقال برق در ۳ استان لرستان، مرکزی و همدان را برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه