English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

تلاش بی وقفه جهت پایداری آب در شهر نوبران / مشکل افت فشار در برخی از نقاط شهر نوبران برطرف شد

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان مرکزی گفت:با تجهیز چاه جدید شهر نوبران ، مشکل افت فشار و قطعی آب در برخی از نقاط شهر نوبران برطرف گردید.

تلاش بی وقفه جهت پایداری آب در شهر نوبران / مشکل افت فشار در برخی از نقاط شهر نوبران برطرف شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مهندس حشمت اله عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر گفت : خشکسالی های پی در پی ، و  کاهش بارش‌ها موجب  افت منابع آبی در شهر نوبران و باعث ناترازی تولید و مصرف آب شرب در این شهر گردیده که در این راستا حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب در دستور کار این شرکت قرار گرفت. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت:  نصب الکتروپمپ ، اجرای خط انتقال به طول 70 متر با صرف هزینه ای بالغ بر 7میلیارد و 500 میلیون ریال ، از جمله اقداماتی ست در راستای تامین آب پایدار در شهر نوبران صورت گرفته است. 

عباسی با بیان اینکه حفاری چاه فوق به عمق ١۴٠ متر  و با آبدهی 19 لیتر بر ثانیه از اعتبارات استانی از دیماه سال 1401 آغاز شده بود و در ابتدای سال جاری به اتمام رسید ، افزود :  نصب الکتروپمپ این چاه در عمق ٨۴ متری و اجرای خط انتقال آن از اعتبارات داخلی این شرکت و به صورت امانی توسط پرسنل امور آب و فاضلاب شهر نوبران انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه