English

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

فعالیت ۱۶ مرکز نیکوکاری با رویکرد زکات

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی گفت: رویکرد شورای زکات به سمت ایجاد مراکز تخصصی زکات در سطح استان است که تا کنون ۱۶ مرکز نیکوکاری ایجاد شده و از برنامه‌های کمیته امداد نشر و توسعه مراکز نیکوکاری تخصصی است.

فعالیت ۱۶ مرکز نیکوکاری با رویکرد زکات

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، مجید مومنی ، با بیان اینکه استان مرکزی با شناخت و معرفی مرحوم کربلایی کاظم ساروقی بعنوان عامل و  زکات پرداز در دهه ۲۰ و ۳۰ قرن ۱۴ مهد و خاستگاه زکات در کشور شناخته شد است، اظهار داشت: پس از انقلاب با معرفی ایشان بعنوان شخصیت ممتاز زکات پرداز و کرامت و موهبت خاصه خداوند سبحان، استان مرکزی جایگاه مهمی در موضوع زکات به خود اختصاص داد.

وی افزود: در سال ۱۳۷۳ پیشنهاد ایجاد ستاد احیای زکات در سطح کشور از سوی کمیته امداد استان مرکزی مطرح، تایید و درسطح کشور آغاز بکار نمود. 

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه میانگین رشد پرداخت زکات در سه سال(۱۳۹۹‌-۱۴۰۰‌-۱۴۰۱)۸۱ درصد می باشد ، بیان داشت:در سالهای اخیر توجه و اهتمام ویژه به جمع آوری زکات هر منطقه و هزینه نمودن آن برای رفع محرومیت زدایی همان منطقه به عنوان یکی از اصول اساسی و راهبردی در شورای زکات استان مورد توجه قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه