English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

پولی که مردم بابت اینترنت پرداخت می کنند باید در راستای بهبود زیرساخت ها هزینه شود

نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به ضعیف بودن زیرساخت های اینترنتی در کشور تاکید کرد: پولی که مردم بابت اینترنت پرداخت می کنند باید در راستای بهبود همین زیرساخت ها هزینه شود.

پولی که مردم بابت اینترنت پرداخت می کنند باید در راستای بهبود زیرساخت ها هزینه شود

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به گران شدن اینترنت، اظهار داشت: مجلس تاکنون چند بار به موضوع افزایش قیمت اینترنت ورود کرده است؛ اما هر بار وزیر ارتباطات می گوید من هیچ کاره ام! و این افزایش قیمت ها مربوط به بخش خصوصی است و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید پاسخگو باشد.

وی افزود: نمایندگان می گویند اگر افزایش قیمت اینترنت داریم چرا مردم باید برای فیلترشکن نیز پول پرداخت کنند؟ پول فیلترشکن ها کجا در جیب چه کسی می رود؟ اینکه وزارت ارتباطات مردم را تشویق می کند تا فیلترشکن داخلی تهیه کنند چه معنی می تواند داشته باشد؟ اگر افزایش قیمت بسته اینترنتی وجود دارد پس چرا فیلترشکن می فروشند و چرا مردم می بایست چند بار پول پرداخت کنند؟ این موارد با هم جور در نمی آید و اگر قرار باشد با نظر شورای عالی امنیت ملی، برخی پلتفرم ها فیلتر باشند، پس چرا فیلترشکن می فروشند؟

نماینده مردم اراک در مجلس با تاکید بر اینکه کسانی که فیلترشکن می فروشند حتی یک ریال هم مالیات پرداخت نمی کنند و گردش مالی بیش از 50 هزار میلیارد تومان در سال دارند، گفت: با این وجود در ماجرای فروش فیلترشکن هیچکس پاسخگو نیست. گرانی اینترنت در سالی که سال انتخابات است، مصلحت نیست و این بی تدبیری وزارت ارتباطات بوده است.

آصفری با اشاره به ضعیف بودن زیرساخت های اینترنتی در کشور است، تاکید کرد: پولی که مردم برای اینترنت پرداخت می کنند باید در راستای بهبود همین زیرساخت ها هزینه شود. پس تا الان برای چه چیزی هزینه کرده اند؟ من این توجیه را قبول ندارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه