English

۹۵ طرح سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران دایر است

عیسی قاسمی‌طوسی با اشاره به برپایی ۹۵ طرح سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران گفت: با پیمایش دقیق سواحل، ۳۴۱ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران اظهار داشت: از زمان آغاز طرح دریا تاکنون ۴۹ نفر در دریای مازندران غرق شده‌اند که از این تعداد، چهار نفر زن و بقیه مرد هستند.

وی با بیان اینکه امسال اقدامات خوبی در طرح‎های سالم‌سازی دریا در مازندران انجام شده است، افزود: آمار غرقی‌هایی که اعلام شد، مجموع غریق در داخل و خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران از واریز حقوق ناجیان به حساب هیأت‌های نجات غریق در شهرستان‌های ساحلی خبر داد و گفت: حقوق ناجیان از منابع استانی واریز شده است و حقوق تیرماه آنها نیز فردا به حساب ناجیان واریز می‌شود.

این مسؤول با اشاره به برپایی ۹۵ طرح سالم‌سازی دریا در سواحل مازندران خاطرنشان کرد: با پیمایش دقیق سواحل، ۳۴۱ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد که ۹۰۰ ناجی در این مناطق برای نجات جان هموطنان مستقر هستند.

قاسمی‌طوسی در پایان با بیان اینکه طرح‌های دریا با وجود مشکلات مالی در حال اجرا هستند، گفت: مردم و مسافران به هشدارهای ناجیان مستقر در سواحل توجه کنند و خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا شنا نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه