English

قلم باید در جهت حل مشکلات مردم استفاده شود

قاسم احمدی‌لاشکی با بیان اینکه قلم باید در جهت حل مشکلات مردم استفاده شود، گفت: برخی از افراد از امروز قلم‌ها را در دست گرفتند و در حقیقت از خدا‌اندیشی به‌دور افتاده‌اند.

قلم باید در جهت حل مشکلات مردم استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، با اشاره به اینکه خبرنگاران نقش وحدت‌آفرینی داشته و باید بین مردم و مسوولان آشتی ایجاد کنند، یادآور شد: امام خمینی(ره) نیز در وصایای خود از اتحاد و وحدت سخن‌ها گفتند و با توجه به اینکه امروز به اندازه کافی دشمن داشته و بدعهدی آمریکا را می‌بینیم، به‌ سهولت می‌توان به این مسأله پی برد که چرا امام لقب شیطان بزرگ را به او داد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید کمک‌حال دولت بوده و به این امر واقف باشند که تخریب دولت همان تخریب نطام و کشور است، افزود: انتقادات باید سازنده بوده و یک خبرنگار با شجاعت و شفافیت در گفتار قلم‌ها را به‌سمتی ببرد که گره‌گشا بوده و نقش مشاور را برای مردم ایفا کند.

نایب‌ رئیس فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و پایگاه‌های خبری مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه امروز بیکاری بلای جان کشور است و باید دنبال راهکار برای رفع این مشکلات بود، تصریح کرد: مسأله حقوق‌های نجومی که این روزها مطرح است باید در کنار بقیه مسائل دیده شود و انتقادهای نوشته شده سازنده باشد.

وی با اشاره به اینکه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۶ زمان انتخابات ریاست جمهوری است، بیان کرد: برخی از افراد از امروز قلم‌ها را در دست گرفتند و در حقیقت از خدا‌اندیشی به‌دور افتاده‌اند.

احمدی‌لاشکی رقابت را امری بدیهی در تمام عرصه‌ها دانست و اظهار کرد: اینکه از امروز ابزارها را برای تخریب استفاده کنیم درست نیست و کسی نیز منکر انتقاد به‌دولت ومجلس نیست اما این انتقادات باید توسط قلمی که پاک و عاری از دروغ بوده نوشته شود و در کنار خود ارائه راهکار را نیز به‌همراه بیاورد.

وی با بیان اینکه قلم باید در جهت حل مشکلات مردم استفاده شود، گفت: پایگاه‌های خبری نیز می‌توانند کارهای خوبی انجام دهند اما الزاماً باید شناسنامه‌دار شده و با ساماندهی شدن بتواند در مسیر درست قدم بردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه