English

حمایت سه میلیاردی از عشایر شهرستان های آمل، نور و محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: از عشایر شهرستان های آمل، محمودآباد و نور با اعطاء تسهیلات بانکی کم بهره حمایت می شود.

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسین اسلامی گفت: با بررسی ها و پیگیری های بعمل آمده توسط مدیریت کشاورزی شهرستان آمل و با همکاری و هماهنگی اداره امور عشایری استان مازندران، از عشایر خسارت دیده با استفاده از تسهیلات بانکی کم بهره حمایت خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل ادامه داد: بمنظور جبران خسارت ناشی از پدیده خشکسالی و بیماری های دامی که طی سنوات اخیر ایجاد شده با هماهنگی اداره امور عشایر استان مازندران مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ قانون به عشایر کوچنده شهرستان های آمل، نور و محمودآباد پرداخت خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: امور عشایری این شهرستان مسوولیت عشایر حوزه نور و محمودآباد را عهده دار بوده و در این راستا عشایر واجد شرایط پس از بررسی های میدانی شناسایی و طی لیستی جداگانه جهت جذب تسهیلات بانکی به اداره امور عشایری استان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه امور عشایری این شهرستان دارای بیشترین عرصه مرتعی و بیشترین عشایر اعم از عشایر بومی و عشایر مهمان بوده که در فصل تعلیف دام به مراتع کوهستانی این شهرستان کوچ می کنند، خاطرنشان کرد: اولویت پرداخت تسهیلات با عشایری است که در سال گذشته یا سال جاری در اثر حوادثغیر مترقبه و بیماری های دامی متحمل خسارت و زیان شده باشند و منابع پرداختی تسهیلات بانکی بایستی در امر خرید علوفه و پروار بندی دام استفاده و بکارگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه