English

برترین‌های جشنواره بین المللی «نامه‌ای به امام رضا(ع)» مشخص شدند

۴۳ برگزیده یازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در بخش‌های حدیثرضوی، بومی، ملی و بین المللی با حضور خادمان رضوی مشخص و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری موج، آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) با حضور خادمان رضوی، مسوولان استانی و کشوری در سالن هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

دبیر جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) در این مراسم با اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره در سه بخش ملی، بین المللی و بومی ۱۳۷ هزار و ۷۹۱ نامه دریافت کرد، افزود: ۸۱۷ نامه از این تعداد به بخش بین الملل، ۲۶۸ نامه به بخش حدیثرضوی اختصاص دارند.

احد جاودانی به ۳۸۷ نامه رسیده در بخش بومی جشنواره یازدهم اشاره کرد و ادامه داد: ۱۳۶ هزار و ۳۱۹ نامه به بخش ملی(کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) اختصاص داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه ۳۲۶ اثر از مجموع نامه‌های رسیده به مرحله دوم داوری راه یافتند، گفت: آثار برگزیده جشنواره یازدهم در کتابی با عنوان نجوای دل چاپ شده است.

وی گفت: غزال رسولی از کانادا و مصباح تابوامباله لوبانگی از کنگو مشترکا نفر اول، میکائیل از روسیه، اطهر مهدی کمیلی از پاکستان مشترکا نفر دوم، آفرین اصلاح الدین از اندونزی وسیده زهرا اخلاقی از افغانستان مشترکا نفر سوم بخش بین الملل این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش تسنیم، ماموتی گلی از چین، مریم الخافاجی از تایلند، اذان غاسامن از تایلند، حسن جیکا از مالاوی، نسیمبالمبا جعفر از کنگو، انگاندو آنده از کنگو، محمد شریف شریف اف از روسیه، سیده فوزیه جعفری از هندوستان، النساء آکانورفتریا از اندونزی نفرات شایسته تقدیر بخش بین الملل اعلام شدند.

سینا آقاجان‌پور از قائم‌شهر، فاطمه اسداللهی از قائم‌شهر و سحر امیری از ساری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش بومی(به زبان مازندرانی) یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) را به خود اختصاص دادند.

فاطمه مرادی دولت آبادی از قم، مریم افسری از یزد، محمدجواد یعقوبی از هندوستان را به ترتیب نفرات اول تا سوم بخش حدیثرضوی این جشنواره معرفی کرد.

علی شریعت نیا از گلستان نفر اول، مهدیه آقالریاز از بابل نفر دوم و مهلا ابراهیمی از آمل نفر سوم بخش کودکان و نوجوانان این جشنواره معرفی شدند، افزود: فاطمه رحیمی از فارس، مریم قاسمی از اردبیل، فاطمه خیامی نژاد از خراسان رضوی، مریم السادات شهیدزاده از کرمان، محنّا فقیه عبداللهی از کلاردشت، زهرا حسین پورازآمل، سمیه رئوفی از گلستان، عارفه صباغی از خراسان رضوی نیز نفرات شایسته تقدیر این بخش اعلام شدند.

آزاده نبی زاده اردکانی از تهران نفر اول، علی سلیمانی از تهران نفر دوم، زهرا آقازاده نژاداز قم و معصومه درویش گفتاراز گیلان مشترکا نفر سوم بخش بزرگسالان یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(علیه السلام) معرفی شدند، خاطرنشان کرد: الهام عمومی از اصفهان، معصومه خدایی از زنجان، پوریا اسکندر زاده از تهران، صدیقه داراب پور از تهران، افسانه سادات حسینی از خراسان رضوی، راضیه طهماسبی از رامسر، مریم قشقاوی از ساری و امیر مرادی راداز خراسان رضوی نفرات شایسته تقدیر این بخش اعلام شدند.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام محمدجواد ابوالقاسمی رایزن فرهنگی ایران در عشق آباد ترکمنستان به عنوان مروج فرهنگ رضوی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه