English

راه های مواصلاتی مازندران مورد توجه جدی نمایندگان است

حسین نیازآذری پروژه‌های نیمه‌تمام راه‌های مواصلاتی استان را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: آزادراه تهران - شمال و راه مواصلاتی سوادکوه مورد توجه جدی نمایندگان است.

راه های مواصلاتی مازندران مورد توجه جدی نمایندگان است

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم سال‌ها انتظار اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استان را می‌کشند، تصریح کرد: در این رابطه مجمع نمایندگان مازندران در کمیسیون‌های تخصصی تقسیم کار کرده‌اند.

وی با اشاره به شکل‌گیری کمیسیون حمایت از تولید یادآور شد: نقش رسانه و مطبوعات می‌تواند حائز اهمیت باشد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران وظیفه اصلی نمایندگان را توجه به مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: مردم در سخت‌ترین شرایط هم پای نظام ایستاده‌اند و با وجود تنگناها و مشکلات با حضور حداکثری در انتخابات این امر را نشان دادند.

نیاز آذری با بیان اینکه زمینی در بابلسر که از دیرباز سابقه فرودگاهی داشته ظرفیت خوبی برای ساخت فرودگاه برای شهرهای مرکز استان است افزود: پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شد که به سرانجام نرسید و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه زمین بندپی غربی بابل(گاو دشت) در مدیریت جهاد کشاورزی است، یادآور شد: اگر وزارت راه و شهرسازی تشخیص داده قرار است بر اساس نیاز و ضرورت فرودگاه ساخته شود در حوزه فرودگاه بابل نامگذاری خواهد شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اولویت‌های مهم‌تری مانند راه‌های مواصلاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

نیازآذری در ادامه با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی اگر پول دارد کمربندی جنوبی بابل که ۱۵ سال است ناتمام مانده را انجام دهد، گفت: اگر قرار باشد فرودگاه داشته باشیم زمین آزادتری در احمدکلا وجود دارد که با کمترین هزینه بیشترین بهره‌برداری را می‌توان داشت که یک ظرفیت مهمی برای این موضوع تلقی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه