English

رزمی کاران قهرمان قائم شهری مورد استقبال قرار گرفتند

رزمی کاران مسابقات ۲۰۱۶ قهرمانی جهان در رشته وکوتورین مورد استقبال ورزش دوستان قائم شهری قرار گرفتند.

رزمی کاران قهرمان قائم شهری مورد استقبال قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج، سید محسن غلامی در بدو ورود به قائم شهر گفت: سطح مسابقات در رقابتهای جهانی وکوتورین با حضور ۲۸ کشور بسیار بالا بود چرا که اکثر کشورهای مطرح و صاحب سبک حضور داشتند و این مساله کار را در مسابقات مقابل حریفانم دشوارتر می کرد.

وی با بیان اینکه اولین بازی من مقابل الک کاتری سوییسی بود، افزود: از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی موفق شدم با برتری حریفم را شکست دهم و در راند اول راهی فینال شوم.

این رزمی کار قائم شهری اضافه کرد: همچنین در فینال مقابل اسماعیل البکری از مراکش قرار گرفتم که در همان راند اول حریفم را شکست دادم و طلای این دوره از مسابقات را از آن کشورم کردم.

غلامی با تاکید بر اینکه کسب مدال طلای خود را مدیون اساتید مجربی است که تمرینات خوبی را برایش رقم زدند، گفت: مربی تیم با تمرینات مکرری که برایم قرار داده بود مرا از لحاظ آمادگی جسمی و ذهنی آماده کرد تا در مسابقات جهانی بتوانم مقابل حریفانم قد علم کنم و موفق شوم.

حسین یزدانی فایتر در وزن ۷۵ کیلو دیگر رزمی کار قائم شهری گفت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود چرا که کشورهای قدرتمندی از قبیل ویتنام، روسیه، فرانسه و ایتالیا و غیره حضور داشتند که حضور این رزمی کاران کار را برایم سخت کرد.

وی به دور دوم بازی خود مقابل هوسینا آرمانوف روس اشاره کرد و گفت: با بدشانسی کار را به حریف روسی واگذار کردم اما خوشحالم که کسب سهمیه بازی های ساحلی در آسیا را از ان خود کردم.

این رزمی کار قائم شهری با تاکید براینکه از لحاظ تکنیکی و بدنی آماده بود، اما با بدشانسی مواجه شد گفت: با توجه به حضور مربیان مجرب با آمادگی بالایی راهی مسابقات شدم اما در بازی با بدشانسی بازی را به حریف روس واگذار کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه