English

تنکابن در بخش تولید مرکبات ویژگی خاصی دارد

فرماندار تنکابن با بیان اینکه تنکابن در بخش کشاورزی ویژگی خاصی دارد، گفت: بالاترین میزان تولید کیوی، گل و گیاه و همچنین مرکبات را در این شهرستان داریم.

تنکابن در بخش تولید مرکبات ویژگی خاصی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار تنکابن گفت: تا سال ۱۳۸۵ شاهد اوج اقتصادی در شهرستان بودیم و از سال ۸۵ به‌دلیل شرایط خاص سیاست‌ها و برف سال ۸۶ و ۹۲ خسارت‌های زیادی به کشاورزی، تولید و صنایع تولیدی وارد شده است.

حسینی جو با بیان اینکه تنکابن در بخش کشاورزی ویژگی خاصی دارد و در این بخش می‌تواند در حوزه اشتغال اثرگذار باشد، افزود: بالاترین میزان تولید کیوی در کشور، بالاترین میزان تولید گل و گیاه و همچنین مرکبات در این بخش داریم.

فرماندار تنکابن تصریح کرد: پرورش ماهیان سرد آبی و گرم آبی این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اینها ظرفیت بخش کشاورزی هستند که توجه به این بخش می‌تواند اشتغال شهرستان را تثبیت و توسعه پیدا کند.

وی گفت: بیشترین ثبت‌نام تولیدکنندگان در سامانه در حوزه غرب استان شهرستان تنکابن بوده است و با پیگیری‌های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و با همکاری همه دست‌اندرکاران این اتفاق افتاد تا افرادی که در این بحثثبت‌نام کردند از تسهیلات بانکی برخوردار شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه