English

سهم غرب مازندران باید از تسهیلات مشخص شود

قاسم احمدی‌لاشکی با تأکید بر اینکه سهم غرب استان باید از تسهیلات مشخص شود، بیان کرد: نظارت در این زمینه نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا میزان تعادل و عدالت رعایت شود.

سهم غرب مازندران باید از تسهیلات مشخص شود

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل تولید در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: در شهرک صنعتی مرزن‌آباد ۲۵ درصد ظرفیت در حال استفاده است بنابراین این حمایت‌ها باید اتفاق بیفتد تا بحران بیکاری که خطری جدی برای کشور است برطرف شود.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران عالی کشور مشکل کشور نیستند بلکه بدنه میانی جامعه مشکل دارند، افزود: امروز رؤسای بانک‌ها دستور مساعدت می‌دهند اما با ورود به یک مرحله دیگر دچار مشکل می‌شوند و برخی از کارشناسان در این حوزه ادعای زیادی دارند، بنابراین در حوزه ملی و استانی و شهرستانی باید بدنه را اصلاح کرد.

احمدی لاشکی با اشاره به مشکلات دولت در حوزه‌های مختلف اما به این نتیجه رسید که مشکل تولید در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: در شهرک صنعتی مرزن‌آباد ۲۵ درصد ظرفیت در حال استفاده است بنابراین این حمایت‌ها باید اتفاق بیفتد تا بحران بیکاری که خطری جدی برای کشور است برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه سهم غرب استان باید از تسهیلات مشخص شود، بیان کرد: نظارت در این زمینه نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا میزان تعادل و عدالت رعایت شود.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی از موارد نادر هستند، اظهار کرد: کمیته بازاریابی برای حمایت از این واحدهای تولیدی هم اگر جدی گرفته شود از بروز مشکلات مبتلا به جلوگیری شده و باید بحثبازار هم جدی گرفته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه