English

بیش از ۱۶۰ نقطه از نقاط پرحادثه مازندران، ایمن‌سازی شد

حیدر نوروزی گفت: در دو سال اخیر بیش از ۱۶۰ نقطه از نقاط پرحادثه استان، آشکارسازی و ایمن‌سازی شد.

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با تأکید بر استفاده بهینه از امکانات و داشته‌های موجود در ادارات تابعه، بیان کرد: باید با توان مدیریتی بالا و تدبیر و درایت از تمام ابزارها و تجهیزات موجود بهره جست و برای ایمن‌سازی و حفظ محورهای زیرپوشش تلاش شبانه‌روزی کنیم.

نوروزی افزود: با برنامه صورت گرفته اقدامات در خور توجهی در مقوله ایمن‌سازی محورهای استان در دو سال گذشته دست اجرا بوده که از جمله آنها اجرای عملیات روکش آسفالت در تمام محورهای شریانی و اصلی استان و نصب بیش از ۱۴۵ کیلومتر نیوجرسی اشاره کرد.

این مسوول ادامه داد: با اجرای این دو عملیات آمار تصادفات رخ به رخ در سطح جاده‌ها به شدت کاهش داشته که این مهم ما را در راه رسیدن به اهداف والای این مجموعه که همانا ارتقاء ایمنی و کم نمودن آمار تصادفات است، دلگرم می‌کند.

نوروزی حفظ و حراست از راه‌ها را از مهم‌ترین وظایف این اداره‌کل برشمرد و تصریح کرد: امروزه به‌منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات و بالطبع کاهش خسارت‌های وارده، طرح حذف نقاط پرحادثه به‌عنوان بخشی از سیستم مدیریت ایمنی اجرا می‌شود، از این رو در در دو سال اخیر بیش از ۱۶۰ نقطه از نقاط پرحادثه استان، آشکارسازی و ایمن‌سازی گشت.

وی گفت: پاک‌سازی و سراسری حریم راه‌های زیرپوشش به طور مدون و مستمر، نصب انواع تابلوهای اخباری، اطلاعاتی و انتظامی(بیش از ۱۰۰ هزار عدد)، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی محورها(بیش از ۳۰۰ کیلومتر)، اجرای خط‌کشی(‌۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر)، احداثدوربرگردان(بیش از ۱۲ مورد) و … از جمله اقدامات ایمن‌سازی بوده که در دو سال اخیر به اجرا در آمده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه