English

شهردار نوشهر خبر داد؛

عملیات ساخت پل ماشلک کلید خورد

شهردار نوشهر گفت: عملیات ساخت ضلع شمالی پل ماشلک نوشهر حلقه اتصال مسیر پرتردد نوشهر- رویان در جلسه هماهنگی با حضور پیمانکار پروژه در شهرداری کلید خورد.

عملیات ساخت پل ماشلک کلید خورد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، عادل خزایی پول با اعلام این خبر اظهار داشت: اجرایی شدن و به سرانجام رسیدن این پل از خواسته های دیرینه شهروندان نوشهر بوده و بیش از این نباید زمان بَر شود.

وی ادامه داد: در ۲۷ آذر ماه سال ۱۳۹۹ در آیین آغاز عملیات ساخت پل ضلع جنوبی طبق وعده مسئولان وقت قرار بود این  پل  در بهار سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد و عملیات ساخت پل شمالی نیز همزمان آغاز شود که متأسفانه بنا به دلایلی چنین نشد.

شهردار نوشهر با بیان اینکه، طبق گزارش ها، عرض این پل حدود ۱۶ متر و طول آن هم ۴۰ متر است، گفت: امروز شهروندان نوشهری از وضعیت بغرنج ترافیک رنج می برند و بنابراین به هر شکلی تمامی موانع و مشکلات پیش پای ساخت این پل باید برداشته شود و خدمتی که برای مردم باشد، تعارفی با هیچکس ندارم.

وی بیان داشت: پل در خیابان بهار آزادی در مسیر پرتردد نوشهر - رویان قرار گرفته و روزانه هزاران خودرو در مسیر رفت باند جنوبی ( پل جدید ) و برگشت ( پل قدیمی ) این محور تردد دارند با ساخت پل جدید گام اساسی برای رفع معضل ترافیکی برداشته خواهد شد.

خزایی افزود: پل ضلع جنوبی ماشلک بعد از گذشت بیش از سه سال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان در بهمن ماه سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر تردد خودروها در مسیر رفت غرب به شرق مازندران از روی پل نوساز ضلع جنوبی و برگشت هم از روی پل قدیمی ماشلک با بیش از ۵۰ سال انجام می گیرد و احتمال دارد این پل با سیلاب شدید رودخانه ماشلک یا زمین لرزه پایه های آن سست و فرو نشیند و خسارت های جبران ناپذیری به عابران سواره رو و زیر ساخت های شهری وارد کند.

شهردار نوشهر خاطرنشان ساخت: نوشهر به خاطر برخورداری از موقعیت های ممتازی مانند همسایگی با جنگل ، دریای خزر،  ظرفیت های بندر ، دانشگاه علوم دریایی و دیگر جاذبه های گردشگری در تمامی طول سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر بوده که چالش ترافیک از معضلاتی است که شهروندان این شهر را رنج می دهد.

گفتنی است؛ برابر آمار در نوروز امسال دست کم چهار میلیون مسافر اقامت در شب در شهرستان نوشهر ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه