English

شهردار نوشهر تاکید کرد:

ضرورت تقویت شبکه های حمل و نقل درون شهری غرب مازندران

شهردار نوشهر گفت: توسعه و تقویت زیرساخت های شهری در همه بخش ها به ویژه شبکه های حمل و نقل درون شهری تا پیش از تکمیل آزاد راه تهران - شمال در شهرهای ساحلی گردشگرپذیر غرب مازندران ضروری است.

ضرورت تقویت شبکه های حمل و نقل درون شهری غرب مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

 ، عادل خزایی پول روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : متاسفانه توسعه  زیرساخت ها در بخش های مختلف از جمله راه های درون شهری ، امنیتی و انتظامی ، فرهنگی ، خدماتی و ... به تناسب روند اجرای این طرح ملی فراهم نشده و نتیجه این غفلت ها منجر به آن شد  که امروز شهروندان بومی فقط در یک بخش که همان ترافیک بغرنج بوده ‌کلافه شده اند و این آسیب را از چشم مسوولان می بینند .

وی  ادامه داد :  آسیب های ناشی از این چالش ترافیکی  در تعطیلات نوروزی نمود بیشتری پیدا می کند و متاسفانه خیلی از شهروندان در این ایام که طبق سنت حسنه فرصتی برای صلم رحم و دید و بازدید اقوام و بستگان است  ناگزیرند به علت ترافیک پرحجم   در خانه هایشان حبس شوند .

شهردار نوشهر گفت : البته در سایر شهرهای همجوار از جمله  نور ،چالوس ، سلمانشهر ، کلارآباد ، نشتارود ، تنکابن و رامسر  هم  با حضور چشمگیر مسافران و گردشگران شاهد یک انفجار جمعیتی هستیم و این وضعیت بسیار نگران کننده و فاجعه بار است.

وی گفت : برابر آمار های موجود در طی دو دهه گذشته بیش از ۱۰۰ هزار ویلا یا به عبارتی خانه دومی متعلق به افراد  غیر بومی در شهرستان نوشهر  ساخته شده و طبیعتا تمایل غیر بومیان برای داشتن خانه دومی به واسطه برخورداری این شهر از موقعیت های ممتازی نظیر دریا ،جنگل و دیگر  آثار طبیعی ادامه دار است .

خزایی پول  اظهار کرد  : بنابراین باید برای پیشگیری از این بحران جمعیتی که امروز برای ما مسوولان و مردم بومی مساله ساز شده  چاره اندیشی کرد.

به گفته وی  امروز گزارش هایی رسیده حتی خیلی از اصناف بازار هم از این ترافیک  خودروهای غیر بومی و نبود فضایی برای توقف  این خودروها  گلایه دارند و این وضعیت آشفته سبب کسادی بازار کار آنان شده است. 

وی با اشاره به آنکه برای تقویت زیرساخت ها به منظور رفاه حال شهروندان  از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در برابر همه موانع گذر خواهم کرد،  گفت : عملیات میدانی برای تحقق این مهم شروع شده که نمونه آن  می توان به اجرای طرح تعریض خیابان بهار آزادی منتهی به پل ماشلک در هفته گذشته اشاره کرد  که متاسفانه این منطقه یکی از  نقاط کور ترافیکی بوده و سال ها عابران سواره و شهروندان نوشهری را کلافه کرده است.

شهردار نوشهر افزود : برای تقویت زیرساخت ها نیازمند همکاری و همراهی همه جانبه مسوولان دستگاه های مرتبط در سایه هم افزایی هستیم.

وی در پایان گفت:  روز به روز در سایه  هم افزایی و تدوین کتابچه  سند چشم انداز توسعه شهر نوشهر که  برای یک بازه زمانی چندین ساله برنامه ریزی شده روز به روز نسبت به رفع مشکلات و چالش های پیش روی با مشارکت همه جانبه شهروندان  اقدام کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه