English

باهدف جذب سرمایه گذاری، همگرایی صورت گرفت؛

«پویش همدلی» طرح نو برای توسعه مازندران

پویش همدلی باهدف جذب سرمایه گذاری، همگرایی، هم افزایی و گفتمان مشترک برای توسعه مازندران، جدیدترین راهبرد و طرح نو استاندار مازندران است که در آغاز سال جدید مورد تأکید قرار داد. ‎

«پویش همدلی» طرح نو برای توسعه مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور اظهار داشت: نبود روحیه همگرایی، همدلی، هم افزایی میان برنامه ریزان و مسئولان دست اندرکار ادوار گذشته یکی از علت های اساسی توسعه نیافتگی این استان بود در حالی که امروز نیازمند همدلی، همگرایی و گفتمان مشترک هستیم.

وی ادامه داد: کارهای خوبی در این سال ها در استان در دولت سیزدهم انجام شد که با حمایت و همدلی مسئولان و مردم بود در حالی که متأسفانه در ادوار گذشته نوع نگاه ها انفرادی، جزیره ای و بخشی بود درحالی که امروز برای توسعه همه جانبه در این استان نیازمند همدلی، همگرایی، همدلی و گفتمان مشترک هستیم.

استاندار مازندران گفت: در زمان حاضر باید برای نهادینه شدن این موضوع بسیار مهم در فضاهای فرهنگی بیشتر برنامه ریزی و تلاش شود، درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد جوانان این استان که در جای جای کشور و حتی در دنیا به عنوان افرادی نخبه فعالیت می کنند می توانیم از وجود این سرمایه های اجتماعی برای پیشرفت و آبادی این استان بهره مند شویم.

وی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: همه ما با تمام وجود برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت سیزدهم برای رونق تولید گام بر می داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه