English

رئیس پلیس راه مازندران:

جاده چالوس امروز یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران از یک طرفه شدن محور کندوان با هدف مدیریت ترافیک نوروزی خبر داد.

جاده چالوس امروز یک‌طرفه شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سرهنگ یدالله جهانتاب با اشاره به آغاز موج اول سفر‌های نوروزی، وضعیت ترافیک در محور‌های منتهی به این استان در جاده کندوان، آزاده راه تهران شمال و هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد. و اظهار  داشت: به منظور تخلیه بار ترافیکی از جنوب به شمال (کرج به چالوس) در محدوده استان البرز تردد خودروها از این محور در منطقه طویر مرزن آباد به کرج ممنوع شد.

وی ادامه داد: وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده‌های امامزاده هاشم تا آب اسک نیز در زمان حاضر سنگین است. 

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی هم اکنون محور‌های چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه با بارش باران همراه است، گفت: تردد خودرو‌ها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه عادی و روان در جریان است.

وی از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه