English

استاندار مازندران:

آمادگی مازندران برای تحقق رشد اقتصادی ۱۲ درصدی

استاندار مازندران از رتبه نخست این استان در تسهیلات تبصره ۱۸ خبر داد و گفت: بستر تحقق رشد ۱۲ درصدی در مازندران فراهم است و برای رسیدن به این مهم از مسئولان تعهد گرفتیم.

آمادگی مازندران برای تحقق رشد اقتصادی ۱۲ درصدی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور  در دهمین و آخرین نشست ستاد عالی رشد استان مازندران با اشاره به اینکه بیشترین مزیت استان در آب منطقه‌ای است، اظهار داشت: بیش از ۸۰۰ آببندان استان باید به سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و گردشگری تبدیل شود.

وی ادامه داد: مردم استان از مدیران خود توقع دارند که ببینند چه کردند، مجموعه‌های عریض و طویل که فعالیت می‌کنند ماحصل آن باید در زندگی مردم احساس شود و مدیر باید به خودش بیاید و بگوید تا حالا چه کرده است، چه موانعی در مسیر او بوده و برای رفع آن‌ها چه کرده است.

استاندار مازندران گفت:امسال دستگاه‌هایی داشتیم که ۲۰۰ درصد رشد اقتصادی و یا ۱۵ درصد رشد اقتصادی داشتند، ولی در مجموع فعالیت‌ها باید طوری باشد که معدل نهایی در جهت رشد بالای اقتصادی استان باشد.

وی افزود: باید زمینه را برای رشد ۱۲ درصدی در استان فراهم کنیم و تحقق این شعار با توجه به بستری که در مازندران داریم شدنی است و امروز از مسئولان قول گرفتیم که این اتفاق مهم بیفتد.

حسینی پور با اشاره به اینکه تراکنش دستگاه پوز همه بانک‌های مازندران باید در بانک‌های استان باشد، بیان داشت: اما بخش عمده‌ای از دستگاه‌های پوز تراکنش آن‌ها مستقیم به بانک تهران می‌رود و این به نفع استان نیست.

وی ابراز داشت: مالیات برخی از مراکز تولیدی و صنایع استان در تهران پرداخت می‌شود و نمی‌شود واحدی که از امکانات استان استفاده می‌کند، اما عایدات مالیات به مرکز کشور برود در صورتی که این درآمد اگر در استان ثبت شود در سرانه کلی برای ما یک امتیاز لحاظ می‌شود.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه