English

استاندار مازندران تأکید کرد؛

لزوم ایجاد پایگاه های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال

استاندار مازندران با بیان لزوم ایجاد پایگاه های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال، گفت: به شدت در زمینه اشتغال دولتی با محدودیت مواجه هستیم و امیدواریم متقاضیان کار به سمت استارت آپ و دانش بنیان بروند. ‎

لزوم ایجاد پایگاه های شغلی مجازی دانش بنیان و استارت آپ برای اشتغال
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سیدمحمود حسینی  پور اظهار داشت: در این دیدارها افراد با موضوعات مختلف از نزدیک دیدار بدون واسطه و نزدیک داشتند و توانستیم مشکلات و معضلات مختلف را احصا کنیم.

وی با اشاره به اینکه عمده درخواست های مردمی مربوط به اشتغال و بیکاری بوده است، ادامه داد: بیشتر متقاضیان کار در مازندران با تحصیلات عالی هستند که به دنبال ایجاد اشتغال در دولت خواهند بود.

استاندار مازندران تصریح کرد: بیشترین فراوانی افراد بیکار و جویای اشتغال در مازندران فارغ التحصیلان با تحصیلات عالی هستند و به دنبال آنها خانواده ها هم می آیند فرزندان شان در ارگان های دولتی مشغول شوند ولی دولت به دنبال کوچک سازی خود است.

وی با اشاره به دیگر تقاضاهای مردم، یادآور شد: تقاضا در زمینه بافت فرسوده بالا بوده و درخواست های دیگر مراجعه کنندگان مربوط به بافت های فرسوده ای بوده که نیازمند مشارکت شهرداری هاست.

حسینی پور با اعلام اینکه ما در راستای تبدیل بافت های فرسوده مازندران در سطح کلان در اداره کل راه و شهرسازی استان برنامه های فراوان داریم، متذکر شد: دیگر درخواست ها مربوط به طرح های هادی روستایی است که بیشترین اختلافات و مشکلات مردم در این طرح ها بوده است.

وی بیان داشت: بخش دیگر درخواست ها مربوط به بحث البرز مرکزی و محدودیت هایی با جنبه محیط زیستی است و سرمایه گذاران در این حوزه پیگیری هایی داشتند.

استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: امیدواریم بتوانیم با شناخت دقیق از مسائلی که در حوزه غرب مازندران وجود دارد به صورت ریشه ای در شورای سیاستگذاری استان مسائل حل شود تا مراجعات به دفتر غرب مازندران کاهش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه