English

مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران خبر داد؛

تجهیز ۶۰ پایگاه و پست امدادی هلال احمر برای نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران از تجهیز ۶۰ پایگاه و پست امدادی با مشارکت ۲ هزار امدادگر و نجاتگر برای خدمات دهی به مسافران نوروزی خبر داد.

تجهیز ۶۰ پایگاه و پست امدادی هلال احمر برای نوروز ۱۴۰۳
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، غلامعلی فخاری با بیان اینکه طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌احمر از ۲۵ اسفند با پیوست فرهنگی و مذهبی به مناسبت تقارن با ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، اظهار داشت: در این طرح ۶۰ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات تجهیز و ۲۰۰۰ امدادگر و نجاتگر با طی دوره‌های بازآموزی مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه در طرح ملی نوروزی امداد و نجات، ۳۲ پایگاه امداد و نجات ثابت، سه پایگاه امداد و نجات دریایی و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان فعال خواهد بود، ادامه داد: ۴۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی، یک فروند بالگرد امدادی، ۲۲ دستگاه خودروی کمک‌دار پشتیبانی و ۵۰ دستگاه موتور سیلکت امدادی نیز در این طرح به کار گرفته می‌شوند تا به فوریت‌های امدادی مسافران نوروزی مازندران در اسرع وقت پاسخ داده شود.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: ۲۰ خیمه نماز همراه با ۲۰ فضای دوستدار کودک با همکاری تیم سحر جوانان، ۲۰ ایستگاه سلامت با حضور بیش از ۲۰۰ عضو جوان نیز فعال‌سازی شده است تا با حضور مستمر در پست ها‌ی نوروزی خدمات مورد نیاز مردم را ارائه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه