English

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی مازندران.- منطقه چالوس خبر داد؛

پایش نوروزی ۶۰ جایگاه عرضه بنزین در غرب مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی مازندران.- منطقه چالوس از پایش نوروزی 60 جایگاه عرضه بنزین در غرب مازندران خبر داد.

پایش نوروزی 60 جایگاه عرضه بنزین در غرب مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، تورج امانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه در آستانه آغاز تعطیلات سال نو هستیم و طبیعتاً غرب مازندران نیز مملو از مسافران و گردشگران نوروزی می‌شود، اظهار داشت: این منطقه هر ساله از پررددترین نقاط کشور در ایام تعطیلات به ویژه نوروز است. 

وی ادامه داد: بنابراین جهت پایش جایگاه‌های عرضه سوخت در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران عزیز و کسانی که مراجعه می‌کنند کارشناسان ما در راستای کنترل کیفی و کمی به سطح ۶۰ جایگاه عرضه سوخت در غرب مازندران اعزام می‌شوند. 

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی مازندران.- منطقه چالوس گفت: کارشناسان ما نحوه خدمات را پایش می‌کنند تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم. 

وی گفت: موضوع صرفه‌جویی در مصرف بنزین به عنوان سرمایه ملی از جمله نکاتی است که انتظار داریم مسافران و گردشگران و مردم عزیز در تعطیلات نوروزی بیشتر رعایت کنند و البته ترجیحاً از سوخت سی‌ان‌جی استفاده کنند. 

امانی تصریح کرد: همچنین استفاده از کارت سوخت شخصی توسط مالکین محترم خودرو بسیار مهم است تا خدای نکرده دچار چالش نشوند هرچند در جایگاه‌های عرضه سوخت، کارت‌های اضطراری نیز برای شرایط اضطراری وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه