English

استاندار مازندران خبر داد:

مازندران آماده برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن

استاندار مازندران در نشست با فرمانداران و بخشداران با محوریت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: مازندران برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن و خلق حماسه‌ای ملی، کاملا آماده است.

مازندران آماده برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سیدمحمود حسینی‌پور اظهار کرد: استکبار جهانی به‌دنبال تحریم انتخابات ۱۱ اسفند است، باید برای خنثی‌ کردن دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در راستای تحقق چهار راهبرد انتخاباتی رهبری مبنی بر مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت، همگان بسیج شوند.

وی با اشاره به منویات رهبری معظم انقلاب مبنی بر اینکه " به قله‌ها نزدیک شده‌ایم "، ادامه داد: کشور در هشت سال گذشته در حوزه‌های مختلف از جمله زیربنایی، اجرای سیاست‌های خارجی و... با چالش‌هایی مواجه شده بود و همگان به نتایج مذاکرات چشم دوخته بودند که دشمن در این مدت با شناسایی راهبرد دولت وقت، کشور را با مشکلاتی روبه‌رو کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه‌هایی که اکنون در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود، پروژه‌هایی است که در هشت سال گذشته معطل نتیجه مذاکرات مانده بود، گفت: دولت آیت‌الله رئیسی در ابتدای کار برای پرداخت حقوق کارمندان به ناچار از بانک مرکزی قرض گرفت، اما اکنون بعد از جراحی اقتصادی دولت، شاهد توفیقات ارزشمندی در حوزه‌های گوناگون هستیم.

وی به ارتقای میزان رضایت‌مندی مردم از عملکرد دولت اشاره کرد و افزود: دولت در سراسر کشور پروژه‌ها را احیاء کرد و بخش عمده‌ای از افراد بیکار صاحب کسب‌وکار شده‌اند.

حسینی‌پور با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی فرمانداران و بخشداران و همه دست‌اندرکاران امور برای رفع مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف موجبات تقویت امید بین مردم را فراهم می‌آورد.

وی به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره و بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم براساس آخرین نظرسنجی‌ها بالای ۵۰ درصد مردم مازندران برای حضور پای صندوق‌های رأی اعلام آمادگی کرده‌اند که انتظار می‌رود شاهد رشد مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

استاندار مازندران از انتخابات پیش‌رو به‌عنوان جنگ نرم علیه استکبار جهانی یاد کرد و افزود: نظام بعد از انتخابات ۱۱ اسفند مسیر جدیدی را در حوزه بین‌الملل و جهان اسلام پی خواهد گرفت.

وی ابراز کرد: تقویت مشارکت مردم در انتخابات در شهرستان‌ها و بخش‌ها از سوی مدیران مورد انتظار است.

حسینی‌پور بر لزوم بهره‌مندی از شخصیت‌ها، قهرمانان ملی و ورزشی، نخبگان علمی، فرهنگی، هنرمندان و روحانیون برای اقناع فکری مردم برای حضور در انتخابات تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه