English

۹۰۰ صندوق سیار برای خوزستانی ها در روز انتخابات در نظر گرفته شد

استاندار خوزستان گفت: ۹۰۰ صندوق سیار برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در خوزستان درنظر گرفته شده تا حق کسی ضایع نشود و همه بتوانند از هر گوشه استان در انتخابات شرکت کنند.

۹۰۰ صندوق سیار برای خوزستانی ها در روز انتخابات در نظر گرفته شد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

،علی‌اکبر حسینی‌محراب روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از فرمانداری اهواز و بازدید از روند انتخابات بیان کرد: همه امکانات از جمله هلی‌کوپتر، خودرو و دیگر امکانات موردنیاز برای برگزاری انتخابات فراهم شده تا رای‌ها از هر گوشه استان جمع‌آوری و ضمن ضایع نشدن حق افراد شاهد شکوه حضور خوزستانی‌ها در انتخابات همچون گذشته باشیم.

وی گفت: معاونان، مدیران ارشد استانداری و فرمانداران سابق نیز برای اطمینان از روند امور به عنوان نماینده ویژه استاندار تعیین شدند تا در شهر‌های مختلف مستقر شده و در صورت نیاز، مشکلات مربوط به سه هزار و ۵۳۳ شعبه اخذ رای را در کمترین زمان ممکن حل کنند.

استاندار خوزستان بر ضرورت سوگیری نکردن مجریان انتخابات به احزاب و اشخاص تاکید و بیان کرد: مجریان انتخابات باید بی‌طرفی کامل را رعایت کنند؛ افرادی که دارای سوگیری‌های خاصی بودند نیز برکنار و یا در جایگاه دیگری به کار گرفته شدند.

حسینی محراب اظهارکرد: امروز نیز از روند فعالیت هیات اجرایی و کمیته‌های مختلف انتخابات در فرمانداری اهواز بازدید شده و افراد خوبی برای حضور پای صندوق‌های رای و به عنوان نمایندگان فرماندار انتخاب شده و افراد به محل‌های موردنظر منتقل شدند.

وی تصریح کرد: ۶۱۱ شعبه اخذ رای تعیین شده برای اهواز یک سوم کل شعبه‌های خوزستان است که به عوامل اجرایی، بازرسان وزارت کشور و هیات نظارت زیادی نیاز دارد.

استاندار خوزستان گفت: تمامی امور با هماهنگی کامل با دستگاه‌های نظارتی، شورای نگهبان، کمیته‌های نظارت و امنیت بر اساس تقویم انتخاباتی انجام شده و امید است لیست‌های تهیه شده برای ادامه کار، تا پایان رای‌گیری، شمارش و تجمیع آرا در استان به بهترین نحو انجام و آرا اعلام شود.

حسینی محراب ادامه داد: تجمیع آرای نمایندگان خبرگان رهبری خوزستان در شهر اهواز انجام و اعلام می‌شود که به عنوان یک کار مضاعف برای فرمانداری باید توسط افراد باتجربه انجام شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه