English

استاندار در آیین افتتاح ۷۱ طرح جهاد کشاورزی:

کشاورزی مازندران در مسیر تحول قرار گرفته است

استاندار مازندران با بیان اینکه کشاورزی استان با نگاه ویژه دولت سیزدهم نسبت به نقش محوری خطه شمال در امنیت غذایی، در مسیر تحول توسعه ای قرار گرفته است، گفت: آمایش سرزمینی کشاورزی می تواند حوزه اقتصادی مازندران را متحول کند. ‎

کشاورزی مازندران در مسیر تحول قرار گرفته است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور همزمان با هفتمین روز از دهه فجر در آیین افتتاح ۷۱طرح جهاد کشاورزی مازندران که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایرنا در ساری برگزار شد، اظهار داشت:‌ امسال طرح های خوبی در بخش کشاورزی استان عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: اگرچه در کشاورزی تحولی تازه در اول راه هستیم، اما کشاورزی استان در راستای کشاورزی دانش‌بنیان و متحولی قرار گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره اینکه مردم مازندران کشاورزی را شغلی مقدس می‌دانند و آن را فقط به عنوان منبع تأمین درآمد نگاه نمی‌کنند، گفت: در شرایط کنونی کشور و لزوم حفظ امنیت غذایی، زنجیره تولید غذا باید شکل گیرد و در این راستا سند آمایش کشاورزی مازندران نیز در حال تکمیل و تدوین است.

وی تصریح کرد: آمایش سرزمینی کشاورزی مازندران می تواند حوزه اقتصادی استان را متحول کند.

حسینی پور با تقدیر از مسئولان جهاد کشاورزی مازندران، افزود: بزرگترین پروژه‌های افتتاحی استان در هفته دولت و دهه فجر باید پروژه‌های کشاورزی باشد و مازندران از دیرباز نقش مؤثری در امنیت غذا و تولید غذای کشور داشته است.

وی از نگاه ویژه دولت سیزدهم به بخش کشاورزی استان قدردانی کرد و اظهار داشت: امسال اعتبار خوبی برای خروج از رکود بازار برنج استان تخصیص داده شده است.

گفتنی است؛ همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و استاندار مازندران ۷۱ طرح تولیدی، زیربنایی و صنایع کشاورزی با هشت هزارو۳۲۳ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه