English

رئیس پلیس راه مازندران هشدار داد؛

خطر سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران درباره ریزش سنگ از کوه و سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی استان به رانندگان هشدار داد.

خطر سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سرهنگ یدالله جهانتاب با بیان اینکه راهداران شبانه روز گذشته چندین نوبت مسیرها را نمک پاشی و برف روبی کرده اند، اظهار داشت: هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با اشاره به بارش باران و برف شب‌های گذشته در جاده‌های کوهستانی استان ادامه داد: به دلیل بارش برف جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با استفاده از زنجیر چرغ و با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان به خصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال سقوط بهمن، ریزش سنگ و رانش کوه و در این جاده وجود دارد.

وی بیان داشت: همراه داشتن زنجیر چرخ در این شرایط الزامی است و رانندگان استفاده از زنجیرچرخ را باید آموزش ببینند، چون آشنا نبودن به این موضوع علاوه بر سختی برای راننده سبب ترافیک سنگین درجاده ها می شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه