English

استاندار مازندران:

۱۰۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر در مازندران به بهره برداری می رسد

استاندار مازندران گفت: همزمان با دهه مبارکه فجر، یک هزار و ۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۸۰ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال در ۲۲ شهرستان مازندران مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد. ‎

۱۰۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی در دهه فجر در مازندران به بهره برداری می رسد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور اظهار داشت: این طرح های عمرانی و زیرساختی در بخش های آموزشی، بهداشتی، راه و شهرسازی، زیرساختی و تولیدی بوده که زمینه اشتغال برای ۱۰ هزار نفر را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر طرح هایی که مورد افتتاح قرار خواهد گرفت، ۱۱۶ طرح با اعتبار افزون بر ۱۷ هزار میلیارد ریال در شهرهای مازندران کلنگ زنی می شود.

استاندار مازندران افزود: یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های خارجی با اعتبار ۴۰ میلیون دلاری عملیات اجرایی آن هم دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه بر اساس سیاست های رئیس جمهوری تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت کاری است، گفت: این دولت سعی کرد طرح هایی که با پیشرفت فیزیکی بالا سال ها نیمه کاره رها شده بود را در مدار افتتاح قرار دهد.

وی با بیان اینکه مازندرانی‌ها با افتتاح یک‌هزار و ۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر را جشن می‌گیرند، تصریح کرد: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و تولیدی برنامه های متنوع فرهنگی هم در ایام دهه فجر در شهرهای مختلف مازندران اجرا خواهد شد.

وی ابراز داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا عملکرد نظام و دولت برای افکار عمومی تشریح شود و همه دستگاههای دولتی موظف هستند دستاوردهای خود را برای مردم بیان کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه