English

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد؛

انسداد جاده چالوس از عصر امروز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۴ بهمن تا شنبه ۷ بهمن در جاده‌های اصلی مازندران اعمال می‌شود.

انسداد جاده چالوس از عصر امروز
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سرهنگ یدالله جهانتاب با اشاره به اینکه هم اکنون شاهد ترافیک عادی و روان در مبادی ورودی جاده های استان هستیم، اظهار داشت: پیش بینی می شود از بعدازظهر امروز شاهد ترافیک سنگین در مبادی ورودی استان باشیم به همین منظور محدودیت های ترافیکی پایان هفته را جاده های ارتباطی مازندران اعمال می کنیم .  

وی ادامه داد: به منظور تخلیه بار ترافیکی احتمالی در جاده چالوس، این مسیر از بعدازظهر امروز از تهران به چالوس یکطرفه می شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل بارش برف در محورهای کوهستانی به ویژه در جاده چالوس مسافران از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی از رانندگان خواست در صورت نیاز به تردد در محور‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، سوخت کافی و لباس گرم همراه داشته باشند و از توقف در گردنه‌ها که احتمال ریزش سنگ، رانش کوه و سقوط بهمن وجود دارد، خودداری کنند.

جهانتاب محدودیت های ترافیکی در محورهای مازندران را نیز به شرح زیر اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۴ بهمن تا روز شنبه ۷ بهمن ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه، و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۴ و ۵ بهمن از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای پل زنگوله به چالوس یکطرفه خواهد بود.

 محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۴۰۰ تا ۲۳۰۰ روز جمعه ۶ بهمن نیز به شرح ذیل اعلام شد:

۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد به صورت کامل.

۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می گردد. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

۵) تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد می‌باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه هفتم بهمن از آزادراه تهران ـ شمال به  مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همان روز  به کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

 محور هراز:

۱-  در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ و ۵ و ۶  به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وسیله نقلیه سنگین 

۱- محور کندوان:

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.  

۲- محور هراز:

الف)  تردد همه  تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

ب) تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ و ۵ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۶ و ۷ بهمن  از محور هراز ممنوع است.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه بهمن ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه بالعکس ممنوع است. تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه