English

در راستای توسعه زیرساخت‌های امدادی و فیزیوتراپی صورت گرفت؛

اهدای ارثیه ۷ میلیارد تومانی خیّر محمودآبادی به هلال‌ احمر مازندران

قربانعلی عبدی یکی از افراد نیک اندیش ساکن شهرستان محمودآباد مازندران در اقدامی ارزشمند ارثیه 7 میلیارد تومانی خود را به جمعیت هلال احمر استان مازندران اهدا کرد تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

اهدای ارثیه 7 میلیارد تومانی خیّر محمودآبادی به هلال‌ احمر مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قربانعلی عبدی با بیان اینکه قبل از این نیز پدر بزرگوارم با روحیه و اعتقاد قلبی و به نیت ائمه اطهار زمین‌هایی را به مجمع خیرین و مرکز خادم الرضا (ع) شهرستان محمودآباد اهدا کرده است، اظهار داشت: با توجه عدم وجود ساختمان جمعیت هلال احمر و با شروع فعالیت این جمعیت در این شهرستان و با مشاهده تلاش امدادگران و کارکنان در فعالیت های مختلف و پیگیری‌های مجمع خیرین و رئیس شعبه در روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و به نیت روح مادرم "خانم نور جهان رستمی "و "پدرم مرحوم حاج عبد الله عبدی" تصمیم گرفتم این زمین را جمعیت هلال احمر اهدا کنم.

وی این اقدام را یک کار دلی برشمرد و ادامه داد: قطعه زمینی حدود 3۰۰ متر مربع در نقطه مناسب شهرستان محمودآباد که ارزش آن در حال حاضر بیش از 7 میلیارد تومان است را برای خشنودی خدای متعال، شادی روح مادر و پدرم عزیزم و خشنودی خدای متعال وائمه اطهار و در راستای مشارکت در امور عام‌المنفعه و ساخت مرکز فیزیوتراپی و دندانپزشکی به هلال احمر استان مازندران و شهرستان محمودآباد اهدا کردم.

این خیّر 63 ساله افزود: خدا را شاکرم که این فرصت را به من داد تا به عنوان یک انسان، احساس مفید بودن کنم و با این اقدام کوچک در خدمت رسانی سازمان هلال احمر به همنوعان نیازمند سهیم باشم.

وی بیان داشت: من از اقدام خودم بی نهایت راضی و خوشحال هستم و امیدوارم ارواح طیبه مادر عزیز و پدر بزرگوارم که خود همیشه بانی خیر بودند نیز در جوار حضرت فاطمه الزهرا (س) و امام رضا (ع ) و رحمت الهی شاد و مشمول الطاف خدای متعال گردند.

گفتنی است؛ در آیین اهدای این قطعه زمین که با حضور مدیرعامل هلال احمر استان مازندران، اعضای خیّر و هیئت امنا مجمع خیرین شهرستان محمودآباد و با حمایت مسئولین شهرستان و فرماندار همراه بود تعدادی از خیّرین نسبت به تأمین بخشی از مصالح و هزینه‌ها قول مساعدت دادند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه