English

استاندار مازندران:

اعتلای اقتصادی مازندران با استفاده از ظرفیت های دریا؛ از سیاست های قطعی دولت سیزدهم است

استاندار مازندران گفت: با توجه به ظرفیت های ممتاز این استان در ابعاد مختلف تجاری، تولیدی و گردشگری یکی از سیاست های قطعی دولت سیزدهم رونق اقتصاد دریا محور در خزر است. ‎

اعتلای اقتصادی مازندران با استفاده از ظرفیت های دریا؛ از سیاست های قطعی دولت سیزدهم است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در بازدید از کارخانه کشتی سازی در بابلسر، اظهار داشت: مازندران با ۴۷۰ کیلومتر ساحل و ظرفیت های بی نظیر اقتصادی باید طرح های مهم دریا محور در خزر را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: متأسفانه در دولت های گذشته نسبت به طرح های دریا محور و رونق اقتصادی در این خطه از شمال کم توجهی شده که دولت سیزدهم مصمم به جبران عقب ماندگی است.

استاندار مازندران با بیان اینکه برای استان مازندران یک افتخار است که موتور کشتی های بزرگ در این استان تولید می شود، افزود: کشتی نیروی دریایی ارتش که موفق شد دور دنیا را با افتخار دور بزند، تولید مازندران بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر برای رونق اقتصاد دریا محور نیازمند تولید کشتی های تفریحی هستیم تا مسافران و شهروندان از این ظرفیت بهره مند شوند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رونق اقتصاد دریا محور سیاست قطعی دولت است، اظهار داشت: مازندران سالانه میزبان حدود ۴۰ میلیون مسافر داخلی و خارجی است که کشتی های تفریحی ظرفیت بی نظیری برای رونق اقتصادی این استان محسوب می شود.

وی بیان داشت: علاوه بر ساخت کشتی های تفریحی برای خروج از زیرساخت های سنتی صیادان و تجهیزات مدرن پرورش ماهی نیازمند توسعه زیرساخت در این بخش می باشیم که این ظرفیت در مازندران فراهم است.

حسینی پور عنوان داشت: سرمایه گذاران زیادی به ما مراجعه می کنند که خواهان دریافت کشتی های تفریحی هستند و کشتی سازی بابلسر این ظرفیت را دارد که برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی کشتی های تفریحی تولید کنند.

وی تصریح کرد: حدود ۱۶ شهرستان مازندران دارای ساحل هستند که اگر در هر ساحل پنج کشتی تفریحی مستقر شود تحول بزرگی در اقتصاد دریا محور مازندران فراهم می شود.

استاندار مازندران اضافه کرد: بسیاری از گردشگران ایرانی به همراه خانواده های خود جهت استفاده از کشتی های تفریحی به کشورهای دیگر مسافرت می کنند در صورتی که مازندران می تواند پذیرای همه این مسافران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه