English

استاندار مازندران خبر داد؛

شناسایی و معرفی ۵ شهرک جهت ساخت مسکن ملی در مازندران

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه تعهدات در طرح نهضت ملی مسکن به ویژه حل مساله زمین باید عملیاتی شود، گفت: ۵ شهرک جهت ساخت مسکن ملی در استان شناسایی و به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده است که ۳ شهرک مورد تأیید قرار گرفت.

شناسایی و معرفی ۵ شهرک جهت ساخت مسکن ملی در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور پس از جلسه شورای مسکن مازندران، اظهار داشت: با پیگیری مسوولان و همکاری بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در طرح خود مالکی جلو هستیم.

وی با بیان اینکه در هر صورت تعهدات مجموعه راه و شهرسازی مازندران در طرح نهضت ملی مسکن باید عملیاتی شود، ادامه داد: اکنون کمبود زمین شهری چالشی برای این موضوع شده است.

استاندار مازندران گفت: همه مدیران مکلف هستند تا فعالیت‌های خود در حوزه مسکن را به صورت روزانه در سامانه داشبورد مدیریتی حوزه نهضت مسکن ثبت کنند.

وی افزود: داشبورد مدیریتی طرح نهضت ملی مسکن مازندران در شهرستان‌های استان تهیه شده است و فرمانداران موظف به اجرای گزارش هستند.

حسینی پور تصریح کرد: به فرمانداران شهرستان‌ها مأموریت داده شد تا با کمک دیگر دستگاه‌ها ظرف ۱۵ روز آینده زمین‌های ساخت مسکن را تعیین تکلیف کنند.

وی همچنین از معرفی پنج شهرک مسکونی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: وزارت راه و شهرسازی با ساخت سه شهرک و ظرفیت ۴۰ هزار واحد موافقت کرد.

حسینی پور در مورد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی مازندران، عنوان داشت: امروز در جلسه شورای مسکن محدودیت پنج درصد سهمیه کل برای مددجویان برداشته شده است.

وی درباره طرح نهضت ملی مسکن روستایی مازندران اظهار داشت: در بخش مسکن روستایی مشکل زمین الحاق به بافت را داشتیم که مقرر شد تا مسئولان دستگاه های اجرایی همکاری کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد: این مصوبه امکان مناسبی برای رشد مسکن ملی در روستا های مازندران است.

وی بیان داشت: در مجموع؛ وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان به نسبت متوسط استان های کشور در همترازی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه