English

مدیرعامل آبفا مازندران خبر داد؛

بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی سوادکوه در آینده ای نزدیک

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: با اتمام عملیات اجرایی ۴ پروژه آبرسانی در شهرستان سوادکوه و بهره برداری از آنها ۷۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی سوادکوه در آینده ای نزدیک
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بهزاد برارزاده با اشاره به پروژه های اجرایی آبرسانی در شهرستان سوادکوه اظهار داشت: احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی در اتو سوادکوه به منظور افزایش تأمین و ذخیره آب برای ۳۰۰ خانوار جمعیت روستای اتو با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

وی ادامه داد: مخازن ذخیره ۲۲۰ متر مکعبی و لوله گذاری خط انتقال به طول ۲۴۰۰ متر در روستاهای جمشید آباد و کارسالار سوادکوه در حال احداث است.

مدیرعامل آبفا مازندران گفت: این پروژه هم با ۹۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است و به زودی اهالی این دو روستا با بیش از ۲۰۰ خانوار جمعیت از آن بهره مند خواهند شد.

وی در خصوص پروژه آبرسانی به روستای خواجکلای زیرآب سوادکوه تصریح کرد: برای اجرای این پروژه خط انتقالی به طول ۱۸۰۰ متر و احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی در دست اجراست و یک باب مخزن ۵۰ متر مکعبی در شش رودبار سوادکوه هم برای افزایش ظرفیت تأمین و ذخیره آب اهالی این منطقه در حال اجرا است که در مجموع ۲۰۰ خانوار از مزایای این پروژه ها منتفع می شوند.

برارزاده، اعتبار صرف شده برای این ۴ پروژه را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: به زودی با بهره برداری از این پروژه ها اهالی ۵ روستا با ۷۰۰ خانوار جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار برخوردار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه