English

استاندار مازندران:

۲۲۴ واحد راکد صنعتی مازندران فعال شد

استاندار مازندران گفت: ۲۲۴ واحد راکد صنعتی مازندران با برنامه های دولت سیزدهم در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در ۲ سال اخیر به چرخه تولید بازگشت.

۲۲۴ واحد راکد صنعتی مازندران  فعال شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی‌پور در جشن خودکفایی تولید کاغذ مورد نیاز کتب درسی کشور که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، اظهار داشت:  قبل از دولت سیزدهم توجهی به تولید کاغذ نشد و افراد سودجو شروع به احتکار کاغذ کردند اما از زمان  شروع به کار دولت سیزدهم تولید کاغذ در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد :کارخانه چوب و کاغذ مازندران تا ۲ سال پیش در آستانه ورشکستگی بود، اما با سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم این مجموعه نه تنها پابرجا ماند، بلکه امروز میزبان جشن خودکفایی است.

استاندار مازندران بیان داشت : باید قدردان کارکنان نجیب این کارخانه باشیم که ماه‌ها با تاخیر در دریافت حقوق در زمان بحران کارخانه پای کار ایستادند تا چرخ کارخانه از حرکت نایستد.

حسینی پور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مواد اولیه صنایع چوب و کاغذ در مناطق جنگلی مازندران است. با سیاست‌گذاری‌هایی که در این دولت انجام شد قرار شد بیش از یک میلیارد اصله نهال را در استان تا پایان دولت سیزدهم بکاریم تا ماده اولیه اصلی تولید کاغذ را بتوانیم تامین کنیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: ما اقدامات موثری را در امر تولید در مازندران داریم که تولید چوب و کاغذ یکی از این موارد است و موارد دیگر نیز در آینده به سرانجام می‌رسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه