English

استاندار مازندران خبر داد:

افتتاح بیش از ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری در مازندران

استاندار مازندران گفت: نزدیک به ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری دهه فجر امسال در استان مازندرانافتتاح می‌شود.

افتتاح بیش از ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمد حسینی پور صبح امروز  در جلسه شورای ملی مسکن با بیان اینکه روند ساخت مسکن ملی سرعت گرفته است اظهار داشت: سه شهرک از ۵ شهرکی که به وزارت مسکن و شهرسازی اعلام شد، آماده سازی این شهرک‌ها آغاز شده است و در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد : در  دهه فجر امسال امسال نزدیک به ۱۸ هزار مسکن روستایی و شهری افتتاح خواهد شد که یقینا رضایت مردم مازندران را به دنبال خواهد داشت.

استاندار مازندران بیان داشت: در این جلسه مقرر شد افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به هیچ عنوان به دلیل پرداخت نکردن اقساط اولیه حذف نمی‌شوند و باید تلاش شود که به آن‌ها کمک کنیم هم زودتر ثبت نام کنند.

حسینی پور افزود: شهرداری‌ها هم قرار شد در روند صدور مجوز برای ساخت مسکن ملی تسریع ببخشند و مشوق‌هایی را در ساخت در بافت فرسوده در نظر بگیرند.

استاندار مازندران با بیان اینکه یک داشبورد مدیریتی در حوزه مسکن ملی توسط اداره کل راه و شهرسازی تهیه شده که ملاک ارزیابی تلاش‌های مدیران اطلاعات ثبت شده در این سامانه است، گفت: در این داشبورد که هوشمند طراحی شده همزمان همه مدیرانی که درگیر هستند از جمله فرمانداران می‌توانند از اطلاعات این داشبورد استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه