English

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران :

۱۷۲ پروژه با اعتبار ۶۲۹ میلیارد تومان در هفته بسیج افتتاح می شود

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: در هفته بسیج بالغ بر ۱۵۵۲۶ برنامه اجرایی در ۵۹ عنوان در سراسر استان طراحی شده است و ۱۷۲ پروژه در زمینه اشتغالزایی با اعتبار ۶۲۹ میلیارد تومان می شود.

۱۷۲ پروژه با اعتبار ۶۲۹ میلیارد تومان در هفته بسیج افتتاح می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز  در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت:  بسیج مایه امید این انقلاب است و حضور بسیج برای برطرف کردن مشکلات است و بسیج همیشه در کنار انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: همه مسائل مشکلاتی که انقلاب با آن مواجه بود را بسیج توانسته است حل و‌ فصل نماید و در ماه های اخیر که شاهد سیل در مناطق مختلف استان بودیم شاهد نقش آفرینی نیروهای بسیج بودیم .

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران تصریح کرد : همیشه بسیج کمک‌ حال انقلاب بوده است و بنابر گفته امام‌خمینی  (ره) بسیج همواره مراقب است که انحرافی بوجود نیاید و مشکلات را حل  کند که امیدوارم روز به روز شاهد بالندگی تشکیلات بسیج باشیم و در چهل چهارمین سالگرد بسیج مستضعفین هستیم که از دوشنبه ۲۹ آبان شروع  تا پنج شنبه ۵ آذر پایان می یابد.

سردار مسلمی بیان داشت: شعاری که برای هفته بسیج مستضعفین امسال انتخاب کردند بسیج امید ملت ایران می باشد و بالغ بر ۱۵۵۲۶ برنامه اجرایی در ۵۹ عنوان در سراسر استان طراحی شده است که حدود ۹۰۹‌ برنامه در زمینه یادواره شهدا است و ۱۱۳۹ برنامه ورزشی طراحی شده است.

وی افزود :  در حوزه اردوهای جهادی که حدود ۵ هزار اردو‌ جهادی داریم و بیش از ۷۰۰ اردو‌ در ایام هفته بسیج مستضعفین در زمینه پزشکی و‌ عمرانی اجرایی می شود و همچنین ۱۹۵۰ دیدار با خانواده شهدا و  ۱۲۱۶ دیدار با خانواده ایثارگر در هفته بسیج اجرا می گردد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران تاکید کرد : ۳۰۲ پروژه در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی  در این هفته مورد بهره‌برداری قرار می گیرد که این پروژه ها در  زمینه راه روستایی و آبرسانی ،برق رسانی و مدیریت بحران که احداث دیوار حفاظتی در بستر رودخانه‌ها  و پروژه  لایروبی رودخانه ها می باشد.

سردار مسلمی بیان داشت: ۳ پروژه فیبر نوری به اعتبار ۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان ۷ پروژه در زمینه  سایت مخابراتی به اعتبار ۳ میلیارد و دویست میلیون تومان در این هفته مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران بیان کرد : منحصر به فرد ترین‌ مرکز ترک اعتیاد معتادین متهاجر در هفته پیش رو با  تحویل گرفتن  بیماران  ترک اعتیاد از سوی سپاه کربلا استان در  بابل در هفته بسیج افتتاح خواهد شد  و آغاز بکار می کند که ظرفیت فعلی این مرکز ۱۰۰۰ نفر است و تا ۲۰۰۰ نفر هم ظرفیت افزایش دارد که در مرحله اول ۲۰۰ نفر پذیرش بیمار خواهیم داشت .

وی توضیح داد : ۱۲ پروژه جاده مزارع و به طول ۵۰ کیلومتر در هفته بسیج افتتاح می شود و ۶۵ مسکن محرومین و ۲ پل دسترسی روستایی در هفته بسیج افتتاح می شود .

وی تاکید کرد : ۱۷۲ پروژه در زمینه اشتغالزایی با اعتبار ۶۲۹ میلیارد تومان در هفته بسیج افتتاح می شود و در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۲ حدود   ۲۳۰۰ جهیزیه اهدا شده است و در ۳ ماه آخر سال حدود ۱۰۰۰ جهیزیه اهدا می گردد که ۵۰۰ جهیزیه در هفته بسیج اهدا خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه