English

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح و بهره برداری از طرح محرومیت زدایی در شهر و ۱۰ روستای کلاردشت

همزمان با هفته دفاع مقدس، طرح محرومیت زدایی در قالب بازسازی ۲۱ کیلومتر شبکه آبرسانی در شهر و ۱۰ روستای کلاردشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح و بهره برداری از طرح محرومیت زدایی در شهر و ۱۰ روستای کلاردشت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی اصغر علیپور با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه این طرحها شامل بازسازی شبکه های فرسوده به طول ۲۱ کیلومتر است، اظهار داشت: این طرحها در روستاهای لش سر، اویجدان، پیشنبور، طائب کلا، رستم کلا و کردمحله، کردیچال، مکارود، واحد و کلمه انجام و نیز ۲۴۰۰ متر شبکه فرسوده شهر و ۳۰۵۰ متر خط انتقال بازسازی و تعویض شد.

وی با اشاره به اجرای طرحهای آبرسانی در مناطق روستایی استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ادامه داد: طی سالهای اخیر اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

 به تشکیل مجمع خیرین آبرسان در سطح استان نیز اشاره و تصریح کرد: از این ظرفیت در تأمین آب شرب پایدار مناطق کم برخوردار نیز بهره بردیم.

فرمانده سپاه شهرستان کلاردشت نیز در سخنانی به بیان اقدامات مشترک سپاه و آبفا در اجرای طرحهای آبرسانی پرداخت و اظهار داشت: بسیج این آمادگی را دارد که در مناطق روستایی و محروم بیشتر فعالیت کنند.

سرهنگ حبیب الله کریمی‌فر گفت: حضور فعال بسیجیان در کنار مدیران و مسئولان در اجرای طرحهای عمرانی بسیار ثمربخش است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه