English

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خبر داد؛

رشد ۱۰۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد 108 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار از آغاز سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد 108 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کیا کجوری با اشاره به عملکرد بنادر تابعه اداره کل در سال جاری اظهار داشت: در بخش ورود کشتی های تجاری به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز در شش ماهه نخست امسال از رشد 99 درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه تخلیه و بارگیری انواع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر رشد 93 درصدی را نشان می دهد، ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری عملکرد بندر نوشهر در بخش صادرات کالا به کشورهای حاشیه دریای کاسپین از رشد 52 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به رونق چشمگیر فعالیت های تجاری در بندر فریدونکنار در سال 1402 گفت: عملکرد بندر فریدونکنار از آغاز سال جاری تاکنون در بخش تخلیه و بارگیری کالا نسبت به مدت مشابه قبلی 178 درصد رشد داشته و در بخش صادرات نیز از رشد 100 درصدی برخوردار بوده است.

گفتنی است؛ محصولات کشاورزی، مواد معدنی، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم ترین کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و غلات، کاغذ و مقوا، چوب و تخته از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر طی شش ماهه امسال بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه