English

مدیر موکب قدمگاه شهدای چالوس اعلام کرد؛

توزیع بیش از ۴۰ هزار پُرس غذای گرم بین زائران حسینی در نجف اشرف + تصاویر

مدیر موکب قدمگاه شهدای چالوس گفت: در هر شبانه روز با بیش از دو هزار پرس غذای گرم در وعده‌های جداگانه ناهار و شام و در مجموع بیش از40 هزار پُرس غذای گرم از زائران اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی شد.

توزیع بیش از 40 هزار پُرس غذای گرم بین زائران حسینی در نجف اشرف + تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبدالکریم تقوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه روز اول شهریور امسال با 65 خادم از شهر چالوس به سمت نجف حرکت کردیم، اظهار داشت: موکب قدمگاه شهدای چالوس در سه بخش بهداشت و درمان، اسکان و طبخ غذا در نجف اشرف به ارائه خدمت پرداخت.

وی ادامه داد: پس از استقرار موکب قدمگاه شهدای چالوس در نجف اشرف، ارائه خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را آغاز کردیم و در هر شبانه روز با بیش از دو هزار پرس غذای گرم در وعده‌های جداگانه ناهار و شام و نیز حدود ششصد صبحانه از زائران پذیرایی شد.

مدیر موکب قدمگاه شهدای چالوس گفت: در طول مدت استقرار در شهر نجف تعداد دو هزار و 800 بیمار ایرانی و خارجی در واحد بهداشت و درمان موکب قدمگاه شهدای چالوس در نجف اشرف ویزیت رایگان شدند.

وی با بیان اینکه بیش از هزار عدد ساندویچ بسته‌بندی شده و بهداشتی بین زائران توزیع شد، افزود: همچنین روزانه شربت خنک و کاملاً ارگانیک را آماده می‌کردیم و بین زائران توزیع ‌شد و چای هم که از نوشیدنی‌های پرطرفدار در بین زائران بود از سوی موکب قدمگاه شهدای چالوس برای زائران عزیز آماده و در اختیارشان قرار می‌دادیم.

تقوی در پایان از مسئولان شهرستان چالوس، ائمه جمعه‌ها، آزادراه تهران شمال، صداوسیمای مازندران، استانداری، خبرگزاری موج مازندران، پایگاه خبری چالوس نیوز، شهرداران و اعضای شورای شهرهای چالوس، مرزن‌آباد و هچیرود و بخش‌های تابعه، شرکت عمران و مسکن نمک‌آبرود، گمرک نوشهر، سرکنسول‌گری ایران در نجف اشرف، ستاد بازسازی عتبات و عالیات ایران در نجف، ستاد بازسازی عتبات و عالیات مازندران و چالوس، خیرین و خادمین گمنام که در روند ارائه خدمات مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یاری‌گر ما بودند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

موکب چالوس در شهر نجف

موکب چالوس در شهر نجف

موکب چالوس در شهر نجف

موکب چالوس در شهر نجف

موکب چالوس در شهر نجف

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه