English

احداثکانال های هدایت آب های سطحی مشکل آب گرفتگی شهر را حل کرد

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با اشاره به سطح بی سابقه بارندگی در ابتدای فصل تابستان گفت: با احداثکانالهای هدایت آبهای سطحی دیگر دغدغه آب گرفتگی و آب ماندگی در سطح معابر و خیابانهای سطح شهر را نداریم.

به گزارش خبرگزاری موج، عباس رشیدی درجلسه ملاقات عمومی شهرداری ساری گفت: بیشتر مراجعین شهرداری شهروندانی بوده اند که دغدغه اشتغال دارند و ما تلاش نموده ایم با راهنمایی های منطقی و موثر مسیر درستی را به آنها نشان دهیم.

وی افزود: شهروندان ساروی مطلع هستند که شهرداری متولی اشتغال نیست اما شهرداری در راستای پروژه های متعدد و عظیمی که در شهر ایجاد کرد توانست برای جوانان نیز تاحدودی اشتغال ایجاد کند و مجموعه ای را تحت پوشش قراردهد.

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری افزود: دغدغه مجموعه شهرداری حل مشکلات شهروندان است و در حد امکان سعی نمودیم مشکلات آنان را کمتر کنیم.

رشیدی در بخش دیگری اظهارداشت: پروژه های در دست اقدام شهرداری با شتاب بیشتری در حال پیشرفت است و امیدواریم در زمان بندی تعیین شده به بهره برداری برسد.

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری با توجه به سطح بی سابقه بارندگی در ابتدای فصل تابستان گفت: با احداثکانال های هدایت آبهای سطحی دیگر دغدغه آب گرفتگی و آب ماندگی در سطح معابر و خیابانهای سطح شهر را نداریم و همشهریان شاهد بوده اند که با بارندگی های چند روز اخیر مشکلات خاصی را در سطح شهر شاهد نبوده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه