English

طرح اوقات فراغت حامیان ولایت در بابل آغاز شد

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی گفت: طرح اوقات فراغت حامیان ولایت شهرستان بابل در ۲۴ پایگاه ویژه دختران و ۲۲ پایگاه برادران با حضور ۱۰۰ مربی آغاز به کار کرد.

طرح اوقات فراغت حامیان ولایت در بابل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس گروه تبلیغی حامیان ولایت استان مازندران اظهار کرد: این طرح از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد و امروز شاهد هفتمین سال افتتاح این طرح با همکاری آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی بابل و حمایت آیت‌الله توکل و امام جمعه بابل هستیم.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به اینکه آغاز این طرح از ۲۱ تیرماه تا پنجم شهریور است، افزود: این طرح در پنج بخش لاله‌آباد، گتاب، بابلکنار، امیرکلا و بخش مرکزی در ۲۴ پایگاه تابستانی بخش خواهران و ۲۲ پایگاه متمرکز برادران برگزار می‌شود.

رئیس حامیان ولایت مازندران با اشاره به اینکه در این کلاس‌ها دانستنی قرآنی، روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم اخلاقی، اعتقادی و شرعی آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: ۱۰۰ مربی خواهر و برادر با ما همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح انس تربیتی، پرورشی، اخلاقی و اعتقادی دانش‌آموزان است.

حسین‌زاده ادامه داد: برگزاری اردوی جداگانه برای خواهران و برادران در ۱۴ و ۱۵ مرداد برای نخستین بار، برخورداری از استخر رایگان برای خواهران و برادران و برگزاری جام فوتبال با همکاری سپاه بابل برای پایگاه برادران برای پایه دوم ابتدایی تا اول دبیرستان از دیگر برنامه اجرایی امسال در این طرح است.

این مسوول یادآور شد: انتظار داریم والدین انس با معنویت و روحانیت را مهمترین محور تربیت فرزندان خود به شمار آورند.

رئیس حامیان ولایت مازندران گفت: از کسانی که ما را حمایت معنوی می‌کنند تشکر می‌کنیم اما از ۶ سال قبل تاکنون که شماره حسابی برای کمک نقدی اعلام کردیم تاکنون ریالی به حساب ما واریز نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه