English

نباید افراد غیربومی در جلگه‌های مازندران ساخت‌وساز انجام دهند

ربیع فلاح با اشاره به اینکه باید جلوی ساخت‌وساز افراد غیربومی گرفته شود، گفت: نباید افراد غیربومی در جلگه‌های مازندران ساخت‌وساز انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران اظهار کرد: ساخت‌وسازهای بی‌رویه در طول سال‌های گذشته باعثشده تا زمین‌های کشاورزی از بین برود.

فلاح با بیان اینکه طی دو سال اخیر تا به امروز این امر متوقف شده است، تصریح کرد: این امر باعثشد تا در واحد سطح افزایش تولید را داشته باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید جلوی ساخت‌وساز افراد غیربومی گرفته شود، افزود: نباید افراد غیربومی در جلگه‌های مازندران ساخت‌وساز انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مازندران در بخش IT و ICT زیرساخت‌های لازم را دارد، تاکید کرد: امکانات بومی در مناطق می‌تواند قابل توسعه باشد.

فلاح با بیان اینکه توانایی و امکانات ایجاد اشتغال در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: می‌توان در روستاها با کشت گیاهان مربوط به آن مناطق شغل‌های فراوانی ایجاد کرد.

استاندار مازندران بانوان تحصیلکرده استان را چهار درصد بیشتر از دیگر استان‌ها عنوان کرد و افزود: باید با روش‌هایی اشتغال این قشر هم فراهم شود.

فلاح با بیان اینکه باید با روش‌های علمی و فنی اشتغال ایجاد کرد، گفت: در مازندران ظرفیت ایجاد شغل و کسب کار وجود دارد و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه