English

پس از ۵ ماه انسداد صورت گرفت:

پایان عملیات برف‌روبی در محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین

محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین با اجرای عملیات برف‌روبی، پس از 5 ماه انسداد بازگشایی شد.

پایان عملیات برف‌روبی در محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، فریدون پورآهنگریان اظهار داشت: محور سه هزار تنکابن به اَلَموت قزوین از پارسال با بارش نخستین برف به مدت 5 ماه به طور کامل بسته و تردد از دو طرف قطع شد.

وی ادامه داد: مأموران راهداری با تجهیزات و امکانات خودرویی سنگین با آغاز دومین ماه از فصل بهار در 15 روز این محور را بازگشایی کردند.

بخشدار بخش کوهستانی تنکابن با بیان اینکه منطقه بازگشایی شده در بخش بشم سر منطقه سه هزار واقع است، تصریح کرد: در پنج ماه گذشته ارتفاع برف در این منطقه بین 6 تا 10 متر رسید.

برق محور سه هزار تنکابن

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این باره بیان داشت: محور تنکابن به الموت قزوین یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی کشور است و به رونق اقتصادی منطقه دوهزار و سه هزار و همچنین الموت قزوین کمک بسزایی می‌کند.

سید شمس الدین حسینی با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و وزارت راه و شهرسازی فعالیت خود را مجدداً آغاز کردند افزود: از پارسال ساخت قطعه پنج در تنکابن فعال شد و هم اکنون به منظور جلوگیری از رانش در روستای (یوج سه هزار) قرارگاه فعالیت می‌کند.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه باید از طرح حمایت همه جانبه داشته باشند تا تونل‌های قطعه پنج هر چه سریعتر آسفالت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه