English

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن:

۳۳۰ تن شکر و برنج تنظیم بازاری در تنکابن توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از توزیع 303 تن برنج و 29 تن شکر تنظیم بازاری در این شهرستان خبر داد.

330 تن شکر و برنج تنظیم بازاری در تنکابن توزیع شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ابراهیم کاویانی اظهار داشت: برای حمایت از مصرف کنندگان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه با همکاری اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان تنکابن و نظارت جهاد کشاورزی و بازرسان صمت و بسیج، تاکنون 303 تن برنج و 29 تن شکر تنظیم بازاری با نرخ مصوب در فروشگاه های قابل عرضه این شهرستان در حال توزیع است.

وی ادامه داد: برنج توزیع شده شامل ارقام برنج هندی و برنج تایلندی است که با نظارت جهاد کشاورزی و بازرسان صمت و قرارگاه امنیت غذایی با نرخ مصوب در فروشگاه های رفاه، جانبو، کورش، تعاونی فرهنگیان و تعاونی روستایی در این شهرستان در حال عرضه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن با بیان اینکه میوه شب عید از سوی تعاون روستایی این شهرستان توزیع می شود، تصریح کرد: با توجه به ذخیره سازی مناسب، مشکلی برای تأمین میوه شب عید شامل پرتقال درجه یک و سیب درج یک به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در شهرستان وجود ندارد و در محله ها توسط عاملین منتخب توزیع می شود.

وی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت، گفت: توزیع میوه نوروز با نظارت و دقت بالایی انجام می شود تا تخلفی صورت نگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه