English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

افزایش احساس امنیت عمومی با اجرای طرح ظفر در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای طرح عملیاتی ظفر در 9 شهرستان تابعه و دستگیری 503 سارق و مجرمان تحت تعقیب خبر داد.

افزایش احساس امنیت عمومی با اجرای طرح ظفر در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با به کارگیری 250 تیم عملیاتی به طور همزمان در 9 شهرستان تابعه به اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف مأموریتی پلیس به مرحله اجرا در آمد، ادامه داد: در اجرای این طرح 114 سارق و 389 نفر از عاملان افیونی و مجرمان تحت تعقیب مرجع قضائی دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مبارزه با قاچاق کالا در اجرای این طرح خبر داد و افزود: کشف 76 هزار نخ سیگار، 6 دستگاه موتورسیکلت، 20 تن آرد، 26 دستگاه تولید ارز دیجیتال، 80 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 107 تن چوب قاچاق از مهمترین دستاوردهای پلیس امنیت اقتصادی استان در این طرح بوده است.

وی ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر 45 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع 32 قاچاقچی کالا در این عملیات دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

میرزایی با اشاره به کشف 55 کیلو موادمخدر، تصریح کرد: در ضمن 52 دستگاه خودرو در عملیات مبارزه با سوداگران مرگ توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از کشف 22 قبضه سلاح غیرمجاز در این طرح نیز خبر داد و بیان داشت: در راستای نظارت بر واحدهای صنفی 15 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات صنفی و انتظامی پلمب شدند.

وی با تأکید بر تداوم این طرح در سطح استان و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه