English

استاندار مازندران تأکید کرد:

سازماندهی فوری و جامع مدیریت پسماند، اولویت کاری شهرداران باشد / المان شهری در مازندران باید متحول شود/ ضرورت به روز رسانی طرح های جمع آوری و دفع آب های سطحی

استاندار مازندران با بیان اینکه المان شهری در مازندران باید متحول شود، گفت: سازماندهی فوری و جامع مدیریت پسماند از اولویت های مهم مدیریت شهری باشد.

سازماندهی فوری و جامع مدیریت پسماند، اولویت کاری شهرداران باشد / المان شهری در مازندران باید متحول شود/ ضرورت به روز رسانی طرح های جمع آوری و دفع آب های سطحی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در جمع شهرداران استان با بیان اینکه سازماندهی فوری و جامع مدیریت پسماند از اولویت های مهم مدیریت شهری باشد، اظهار داشت: رسانه ها و صدا و سیما برای فرهنگ‌سازی و تنویر افکارعمومی در جهت کاهش تولید زباله و تفکیک زباله از مبداء به مدد شهرداری ها بیایند.

وی با اشاره به اینکه گزارش‌های هواشناسی حاکی از آن است که زمستان سختی در راه است، ادامه داد: شهرداران برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی در این راستا آماده باشند تا غافلگیر نشوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه اِلِمان شهری در مازندران باید متحول شود، گفت: برای تحول در سیمای شهری، شهرداری‌ها باید با دستگاه‌های سیاست‌گذاری که طرح تحول گردشگری در استان را در دستور کار دارند، تعامل کنند.

وی با تأکید بر اینکه در میزهای توانمندسازی اِلِمان‌های شهری از جوانان و متخصصان کارآمد استفاده شود.

حسینی پور با بیان اینکه کرونا به سیستم روانی جامعه آسیب رسانده است، عنوان داشت: ستاد استقبال از ایام نوروز امسال به خوبی و با لحاظ همه ملاحظات اجتماعی فرهنگی طراحی و اجرا شود و فضایی پر از نشاط برای مردم استان و گردشگران مهیا گردد.

وی مقابله با تکدی‌گری را از اولویت کاری شهرداران دانست و افزود: درست است که هنوز با توسعه پایدار فاصله داریم اما مازندران، استان برخورداری هست و این پدیده زشت تکدی‌گری را با مشارکت دستگاه‌ های متولی مدیریت و ساماندهی کنید.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه بارش باران نباید تردد شهروندان را مختل کند، اظهار داشت: طرح های گذشته جمع آوری و دفع آب های سطحی را به روز رسانی و اجرایی کنید.

استاندار مازندران نظافت محیط شهری را بدیهی ترین خدمات شهر دانست و گفت: دغدغه و مدیریت شهرداران در نظافت شهرها و خیابان‌های مازندران باید به گونه‌ای باشد که کسی به لحاظ اخلاقی نتواند زباله‌ای را در محیط‌شهری رها کند.

وی ابراز داشت: مناسب‌سازی معابر و ساختمان‌های عمومی برای کهنسالان و معلولین باید مورد توجه قرار گیرد.

حسینی پور با بیان اینکه ما باید به سمتی حرکت کنیم که پایتخت گردشگری ایران و پس از آن مقصد گردشگران دنیا شویم، تصریح کرد: هر شهر از مازندران تبدیل به مقصد گردشگری شود و این نیازمند این است که شهرداران در این مهم اهتمام ورزند.

وی افزود: چشم امید من به شما است تا دست در دست هم و با همکاری جدی بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه