English

حدود ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات بخش دریایی برای بندر امیرآباد خریداری شد

علی خدمتگزار گفت: تاکنون از طریق بخش خصوصی حدود ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات بخش دریایی و بندری برای این بندر استراتژیک خریداری شده است.

حدود ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات بخش دریایی برای بندر امیرآباد خریداری شد

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهردر جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاز دوم بندر امیرآباد در سال ۹۵،۱۶۰ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

خدمتگزار با بیان اینکه فعالیت‌های بخش دریایی و بندری به بخش خصوصی واگذار شده و مدیریت می‌شود، گفت: تاکنون از طریق بخش خصوصی نیز حدود ۷۰ میلیارد تومان تجهیزات بخش دریایی و بندری برای این بندر استراتژیک خریداری شده است.

وی اظهار کرد: حوضچه شماره یک بندرامیرآباد به بهره‌برداری رسمی رسیده و حوضچه دوم نیز تکمیل و آماده بهره‌برداری شده، اما اکنون به‌طور غیر رسمی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

خدمتگزار با بیان اینکه حوضچه شماره یک دارای ۹ پست اسکله است، افزود: این اسکله به‎طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر و به ظرفیت اسمی ۴٫۵ میلیون تن کالا در سال است.

وی گفت: حوضچه شماره ۲ نیز دارای ۶ پست اسکله به‌طول یک‌هزار و ۱۲۵ متر و به ظرفیت اسمی ۳ میلیون تن کالا در سال است.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر بیان کرد: در مجموع ظرفیت اسمی این بندر ۷٫۵ میلیون تن کالا در سال است و تاکنون ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه برای زیرساخت‌ها و روساخت‌ها توسط سازمان بنادر و دریانوردی هزینه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه