English

فرماندار محمودآباد:

جامعه با هنر و هنرمند به نشاط و آرامش می رسد

فرماندار محمودآباد گفت: درد و آلام جامعه در وضعیت کنونی با آثار هنری هنرمندان تسکین یافته و جامعه با هنر و هنرمند به نشاط و آرامش می رسد.

جامعه با هنر و هنرمند به نشاط و آرامش می رسد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران،  علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد در جمع اعضای خانه هنرمندان محمودآباد اظهار داشت: همواره با حضور در جمع هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر انرژی می گیرم و با توجه به اینکه این شهرستان از مواهب الهی زیبایی بهرمند می باشد تلفیق هنر و زیبایی مواهب الهی می تواند فصل زیبایی برای جذب هنرمندان در شهرستان رقم بزند. ‎

وی ادامه داد: طرحها و برنامه های اجرایی در شهرستان محمودآباد باید پیوست فرهنگی داشته باشد و تا طرحها پیوست فرهنگی نداشته باشند نمی دانیم چقدر در توسعه همه جانبه و بلاخص توسعه فرهنگی کمک حال خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اظهار داشت : هر جا من اختیار داشته و نیاز به استعلام از استان نباشد  در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و توجه به جامعه هنرمندان گام خواهم برداشت.

وی با اشاره به پرهیز و عدم ورود هنرمندان به فضای انتخابات پیش رو گفت: اجرای سیاست های دولت مهمترین و اساسی ترین ماموریت مدیران در ادارات محسوب شده و با هر مدیری که کار انتخاباتی نماید برخورد جدی خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه