English

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛

خط دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار در آمل به بهره برداری رسید

امیر رستگاری اظهار داشت: امروز با تلاش و پشتکار محققان، خط دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار به بهره برداری رسید.

 خط دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار در آمل به  بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وقتی بومی سازی خط دیزل ملی را شروع کردیم بسیاری باور نمی کردند افزود:  امروز با تلاش و پشتکار محققان و توکل بر خداوند بزرگ، خط دیزل ملی ۱۳۰۰ اسب بخار بهره برداری شده است.

رستگاری با اشاره به تهیه نقشه راه بلند پروازانه در دیزل ملی گفت: باید به عنوان قطب و شهرک صنعتی در حوزه تولید دیزل ملی ادامه فعالیت دهیم و آمادگی حمایت از صنعتگران و صنایع مازندران را داریم.

وی تولید نیروگاههای سه مگاواته و تولید دیزل هایی با گرید یورو ۴ در ناوگان اتوبوسرانی کشور را از دیگر برنامه هایی برشمرد که امسال نهایی می شود و گفت: تا امروز به توان ۱۳۰۰ اسب بخار رسیدم که افزایش آن تا دو هزار اسب بخار در دستور کار است.

رستگاری با اظهار اینکه بعد از چهار سال حرکت جهشی در صنعت موتورهای دیزلی در کشور شکل گفت: کشور به جرگه کشورهای موتورهای دیزلی و بخار در جهان پیوسته است.

معاون وزیر دفاع با بیان اینکه هم جبهه تولید دیزل فتح را کردیم و هم دانش مرتبط را پیگیری کردیم گفت: تولید دیزل ملی در سه شاخه به پیش رفته و در هر سه شاخه به موفقیت بزرگ رسیدم و تا پایان سال دیزل ملی در حوزه دریایی نیز تولید می شود.

رستگاری عنوان کرد: تا پایان سال جاری، ۱۰ دستگاه و از سال آینده ۵۰ دستگاه دیزل ملی وارد خط تولید می شود و برای راه آهن، نیروی دریایی و نیروگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه