English

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران ؛

کنکور امروز به یک جریان آموزشی تبدیل شده که حلقه نفوذ اقتصادی آن مدارس ابتدایی هم رسید

اسفندیار نظری اظهار داشت:کنکور امروز به یک جریان آموزشی تبدیل شده که حلقه نفوذ اقتصادی آن مدارس ابتدایی هم رسید.

کنکور امروز به یک جریان آموزشی تبدیل شده که حلقه نفوذ اقتصادی آن مدارس ابتدایی هم رسید

به گزارش خبرگزاری موج، معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: کنکور امروز به یک جریان آموزشی تبدیل شده که حلقه نفوذ اقتصادی آن از طرفی تا مدارس ابتدایی و حتی پیش دبستانی رسیده و با معیشت خانواده ها گره خورده است و از طرف دیگر در پوشه تصمیم گیری نهاد های متولی هم جا باز کرده است .

وی بیان کرد: قطعا یکی از دلایلی که سبب شده تا کنکور در نظام آموزشی ماندگار شود یا بودنش بر نبودنش ترجیح دارد ، وجود مافیای آموزشی است که می‌خواهند خود را در این بخش احیا کرده و به خواسته های خود برسند.

نظری بیان کرد : آموزش ما باید تا حدی استاندارد باشد که دانش آموز به راحتی بتواند همه نیازهای خود را در مدرسه بگیرد و این هم نیازمند استانداردسازی مدارس است که آموزش و پرورش در حال انجام آن است.

وی ادامه داد : در حال حاضر یک ناعدالتی آموزشی در آموزش و پرورش ما وجود دارد و آن وجود مدارس خاص است . مدارس خاص بحث پرداختن به کیفیت مدارس دولتی را کمرنگ کرده و مشکلاتی را به وجود آورده است.

کنکور

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران علت ایجاد مدارس خاص را در سلایق متفاوت مسئولان آموزش و پرورش در دوره های مختلف دانست و گفت : بدون داشتن یک برنامه و هدف منسجم و نداشتن چشم انداز قوی در آموزش و پرورش این معضل را ایجاد کردند که اکنون سند تحول بنیادین را هم دچار چالش کرده است.

اسفندیار نظری رسیدگی به معیشت و درآمد معلمان را نیز از دیگر نیازهای جلوگیری از حرکت به سوی کلاس های خصوصی دانست و گفت : دولت و مجلس باید به این امر مهم بپردازد که اگر پرداخته شود قطعا مشکلات آموزشی یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه