English

استاندار مازندران؛

مازندران در مقابله با بی‌سوادی رتبه اول کشور را دارد/کاهش میزان بیکاری در مازندران

محمد اسلامی با اشاره به اینکه مازندران در مقابله با بی‌سوادی رتبه اول کشور را دارد، بیان داشت:طبق اعلام مرکز آمار میزان بیکاری در مازندران کاهش داشته است.

مازندران در مقابله با بی‌سوادی رتبه اول کشور را دارد/کاهش میزان بیکاری در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در همایش سفیران هدایت، سربازان ولایت ویژه روحانیت با اشاره به رشد تحصیلی در مازندران و مقابله با بی سوادی افزود:  با دغدغه‌هایی که امروز همه جامعه ایران را به خودش مبتلا کرده، بحث بیکاری و کمبود شغل یکی از معضلات جدی است که بنا داریم با اقدامات ویژه، زمینه ایجاد اشتغال فراهم شود و بر اساس مرکز آمار میزان بیکاری در استان کاهش پیدا کرده است.

اسلامی افزود: افتخار مردم مازندران پایبندی فرهنگی و عقیدتی به اسلام ناب محمدی است و مردم این سرزمین در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته‌اند و خط‌شکن جبهه‌های نبرد بوده‌اند و بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم کرده‌اند.

استاندار مازندران با اشاره به پیشتازی مازندران در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل‌بیت گفت: مازندران در تمام بزنگاه‌های تاریخی خوش درخشیده و در تمام عرصه‌ها مقام والای کشوری دارد.

اسلامی استاندار

وی با اعلام اینکه محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌های جدی در استان است، عنوان کرد: سال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال تخصیص داده شده است و 6 هزار و 600 نفر از مستمری‌بگیران مشغول فعالیت شدند.

محمد اسلامی از برنامه‌ریزی برای تأمین منابع آبی استان خبر داد و تأکید کرد: با برنامه‌ریزی میان‌مدت و کوتاه‌مدت تلاش داریم که این معضل حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه